Waar haal jij je vuurwerk?

Ruben

VWC lid
Waar haal jij je vuurwerk?

Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

ik Laat me beinvloeden door het assortiment :cool:
Ik moet een paar kilometer fietsen om vuurwerk te halen.
Maar dat heb ik er wel voor over.

Alleen die deale is wat lastiger, voor die van mij moet ik namelijk met de bus+Trein :shocked:
Maar nogmaals, ik heb het er voor over. :cool:

Dat is voor mij niet zo heel moeilijk.
Ik werk tijdens de verkoopdagen in een vuurwerkwinkel, dus daar haal ik ook het meeste vuurwerk.
Soms vraag ik echter wel aan iemand of hij of zij iets voor mij kan halen in een andere winkel omdat diegene dicht bij die winkel woont, dan haal ik het 's avonds even op. Ik rij dus geen grote afstanden om naar de goedkoopste dealer te gaan.

Ik haal mijn vuurwerk bij verschillende winkels, hier in de omgeving kan je de meeste merken wel krijgen.
Ik maar een selectie van de beste producten en die ga ik in deze verschillende winkels halen.

ook ik Laat me beinvloeden door het assortiment. wil mooie spullen, en heb er geen moeite mee om daar en einde je voor te rijden. zo had ik bijv vorig jaar bij 4 winkels bestellingen geplaast, lekker de halve dag rond rijden en bestellingen ophalen. maar dan heb je wel het gene, wat je tof vind

tja het geen waar ik mee het meest door laat beinvloeden is het assortiment en de afstand die die ik moet afleggen . het meeste haal ik hier gewoon in men eigen woon plaats of daar net ff buiten .

Waarschijnlijk ook dit jaar het grootste gedeelte weer bij Vuurwerkland Steenbergen :D

Ik haal mijn vuurwerk bij een winkel die vuurwerk van Bonfireworks verkoopt. Al moet ik er 45 minuten voor in de auto zitten, met die lage prijzen is het nog te doen om er een tijdje voor te reizen.

Verder nog wat ander vuurwerk waarschijnlijk bij de Vuurwerkstunthal in Elst (vorig jaar verkochten ze ook Bonfireworks dus hopelijk dit jaar weer). Erg goede ervaring met deze winkel. Vriendelijk personeel en gratis vuurwerk terwijl ik niet eens besteld had.

Ik haal mijn vuurwerk bij Vuurwerk-Orthen natuurlijk
De winkel waar iedere freak aan zijn knallen komt:p
Met fikse korting.
Leuke winkel.
Vriendelijk personeel.
Super assortiment.
Goede en eerlijke advieseur:D

grtz
ME

Ik ga de provincie niet uit voor Nederlands vuurwerk. Naar België en Duitsland valt daar buiten natuurlijk.

Haha inderdaad Marchel! Maar inderdaad, de punten die jij aangeeft zijn punten die ik vaker heb gehoord over deze winkel. In mijn ogen een winkel die heel veel doet om de klanten naar zich toe te trekken en daarnaast een winkel met heerlijke kortingen. En dat spreekt elke Nederlander zich wel aan toch?

Ikzelf wil er best een end voor rijden. Ik laat mij beinvloeden door het assortiment. Hier in de buurt is niet heel veel te halen, niet het vuurwerk wat mij aanspreekt. 3 Schuurmans verkooppunten naast elkaar, niet echt uitgebreid en slim gedaan.

Ik haal mijn vuurwerk bij Vuurwerk-Orthen natuurlijk
De winkel waar iedere freak aan zijn knallen komt:p
Met fikse korting.
Leuke winkel.
Vriendelijk personeel.
Super assortiment.
Goede en eerlijke advieseur:D

grtz
ME

en natuurlijk niet te vergeten een marchel achter de toonbank:P
nee even serieus ik kies dit jaar idd voor orthen.
me portomonee bepaald me budget dus hoop dat die flink vol zit:D
tot dan marchel ojah eerst de meeting nog

Mijn plannen zijn om naar de volgende dealers te gaan.

1 Fixet Brummen Voor de mooie producten van wolff

2 Westerbrink2Wielers Voor de top producten van Bonfireworks

Laatst bewerkt:
vuurwerk Orthen
vuurwerk Vlijmen
Profile Maurice van Hasselt
Floral Design
Zena Nederland
Enorm Ruiterman
Boerenbond
Agri bouwmarkt

en voor de rest moet ik nog even kijken. :)

Waar precies weet ik nog niet, maar ergens waar ze Bonfireworks hebben (en dan zit nu Vuurwerk7kamp in m'n vizier), ergens waar ze Zena verkopen in regio Utrecht of Rotterdam, en een plek daar ergens waar Wolff zit en dan moet ik nog wat van Beko, Evuco, GBV en Mercurius hebben...dus ik moet nog even puzzelen whahahaha

Waar precies weet ik nog niet, maar ergens waar ze Bonfireworks hebben (en dan zit nu Vuurwerk7kamp in m'n vizier), ergens waar ze Zena verkopen in regio Utrecht of Rotterdam, en een plek daar ergens waar Wolff zit en dan moet ik nog wat van Beko, Evuco, GBV en Mercurius hebben...dus ik moet nog even puzzelen whahahaha

Gbv wordt verkocht in Tolbert :wink:

Oh, met aardig weer zou ik daar wel even heen kunnen fietsen (geen rijbewijs) in een uurtje
mss dat West-Vuurwerk/Dummers in Groningen weer GBV gaat doen nou XXL is geflopt...

ik haal al de afgelopen jaren bij de rijswijksevuurwerkhal, dat is erg groot en 10 minuutjes reizen voor mij, goede service en ook acties dat als je boven een bepaald bedrag koopt je gratis spullen krijgt die vaak erg mooi zijn!

Ik ben dit jaar van plan om te kopen van GBV, Royal fireworks, Zena, Pronk.
Alleen nog verkooppunten afwachten van Royal fireworks en zena. Pronk blijft bij 1 verkooppunt.

Back
Bovenaan