Waar haal jij je vuurwerk ?

Aardige rit voor de boeg dan
Mjah verdeel het in 4 etappes. Rit kanjer en morsink - Rit amersfoort en Rit betuwe naar Oss. En dan dag 2 Rit Duitsland.
Lekker spulletjes inladen, erg lang naar uitgekeken dus veel zin in en lekker wat adresjes langs ( voor misschien wel t laastste jaar) :thumbup:

Mjah verdeel het in 4 etappes. Rit kanjer en morsink - Rit amersfoort en Rit betuwe naar Oss. En dan dag 2 Rit Duitsland.
Lekker spulletjes inladen, erg lang naar uitgekeken dus veel zin in en lekker wat adresjes langs ( voor misschien wel t laastste jaar) :thumbup:
Ja is ook. En met een beetje geluk fatsoenlijk weer. Top 2000 aan of één van die andere specials op de radio en dan vermaak je je prima.

Dit jaar 9 zaakjes waarvan 2 in Almere op de laatste dag. Plus een ritje naar de oosterburen; Dream en Nord. Maken weer behoorlijk wat kilometers, soort mini vakantie!

IK mag het persoonlijk in regio zuidwest halen. Wat ze daar hebben koop ik of als het duurder is stel ik voor aan mijn vrienden. Zij halen het elders. Regio west is meestal Steenbergen en Breda. Soms Westkapelle of Bergen op Zoom.

Kijk er al een tijd lang naar uit want heb nog nooit zoveel compounds gehad.
29ste vuurwerkwereld het westen Leerdam
30ste BredaVuurwerk

Vooralsnog eerst richting Vuurwerkland Winterswijk, dan naar Valk in Geesteren/Rijssen. Al ben ik bang dat er nog wel wat omheen gepropt gaat worden.

Bij mij verschilt het altijd welke winkel. Eerste jaren was altijd de lokale GBV dealer. Maar in 2023 was ik erg teleurgesteld met de kwaliteit van sommige Evolution en St8tement producten. In 2024 daarom maar naar de Intratuin in Amersfoort en Riezebos gegaan.
Voor dit jaar staat GBV dealer, Vathorst en Riezebos op het lijstje.

Back
Bovenaan