VWC in 2026; tips of suggesties?

Bedenken wat de rol wordt van dit forum als de kern van de liefhebberij, namelijk het afsteken van Cat F2 consumentenvuurwerk door de overheid tijdens de jaarwisseling als crimineel gedrag gezien wordt.

Hoe werkt het bij de poll voor beste importeur? Worden bijvoorbeeld Riakeo, Evolution en Pangu als losse importeurs gezien? Of vallen deze onder Lesli en GBV/Weco?

We zien steeds vaker topics over het verbod. Uiteraard begrijpen we de onrust, die hebben wij ook. Maar er is nog steeds geen verbod, en zo staan wij er zelf als VWC ook in. Zolang er niets zeker is gaan wij gewoon op de oude voet verder en zullen de overbodige topics ook sluiten en kijken of we iets centraals kunnen doen zodat de rest van het forum 'schoon' blijft.

We zien steeds vaker topics over het verbod. Uiteraard begrijpen we de onrust, die hebben wij ook. Maar er is nog steeds geen verbod, en zo staan wij er zelf als VWC ook in. Zolang er niets zeker is gaan wij gewoon op de oude voet verder en zullen de overbodige topics ook sluiten en kijken of we iets centraals kunnen doen zodat de rest van het forum 'schoon' blijft.
Enerzijds snap ik het zolang er geen definitief verbod is, maar anderzijds moet je daar wel rekening mee houden en niet de kop in het zand steken. Lastig.

Kan er gekeken worden of privé berichten gebundeld kunnen worden?

Met sommige leden heb ik wel 5+ verschillende chats en heb ze dan liever in één submapje.
Eventueel dat je ze zelf een naam kan geven deze mappen en bepaald wat je er wel of niet in zet.

Bijvoorbeeld als ik berichten ontvang van moderators, dat deze dan in één mapje staan met als titel moderators/crew.

Dat maakt mijn inbox overzichtelijker en kan ik snel correspondentie terug vinden van een bepaald lid.

Dit doe ik ook altijd in mijn mailbox.

Mapje van de verzekeringen, mapje van de vuurwerk gerelateerde dingen, mapje met overheids berichten, etc, etc.

-

Dat je nu op je bericht kan klikken als iemand hem liked is in elk geval een zeer fijne verbetering!

Enerzijds snap ik het zolang er geen definitief verbod is, maar anderzijds moet je daar wel rekening mee houden en niet de kop in het zand steken. Lastig.
Winkels kunnen ook gewoon gaan sluiten puur vanwege de onzekerheid. Blijkbaar kiest vwc voor de struisvogel methode ipv van een informatieve plek te zijn.
Zoals als Wesley aangeeft gaan wij kijken hoe we dit centraal kunnen aanpakken zodat er niet 10 verschilde topics van komen. Dit was nu wel het geval.

Back
Bovenaan