Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Yes, hele goeie!Bij notificaties:
Member xxx waardeerde jouw bericht met like.
de 'jouw bericht' klikbaar maken, zodat je naar je desbetreffende antwoord gaat. Kan bij andere soortgelijk opgebouwde fora wel.
Lijkt me Lesli / GBV weco, gezien dat de daadwerkelijke importeurs zijn van de merken die je noemtHoe werkt het bij de poll voor beste importeur? Worden bijvoorbeeld Riakeo, Evolution en Pangu als losse importeurs gezien? Of vallen deze onder Lesli en GBV/Weco?
Bij notificaties:
Member xxx waardeerde jouw bericht met like.
de 'jouw bericht' klikbaar maken, zodat je naar je desbetreffende antwoord gaat. Kan bij andere soortgelijk opgebouwde fora wel.

Enerzijds snap ik het zolang er geen definitief verbod is, maar anderzijds moet je daar wel rekening mee houden en niet de kop in het zand steken. Lastig.We zien steeds vaker topics over het verbod. Uiteraard begrijpen we de onrust, die hebben wij ook. Maar er is nog steeds geen verbod, en zo staan wij er zelf als VWC ook in. Zolang er niets zeker is gaan wij gewoon op de oude voet verder en zullen de overbodige topics ook sluiten en kijken of we iets centraals kunnen doen zodat de rest van het forum 'schoon' blijft.
Winkels kunnen ook gewoon gaan sluiten puur vanwege de onzekerheid. Blijkbaar kiest vwc voor de struisvogel methode ipv van een informatieve plek te zijn.Enerzijds snap ik het zolang er geen definitief verbod is, maar anderzijds moet je daar wel rekening mee houden en niet de kop in het zand steken. Lastig.
Enerzijds snap ik het zolang er geen definitief verbod is, maar anderzijds moet je daar wel rekening mee houden en niet de kop in het zand steken. Lastig.
Zoals als Wesley aangeeft gaan wij kijken hoe we dit centraal kunnen aanpakken zodat er niet 10 verschilde topics van komen. Dit was nu wel het geval.Winkels kunnen ook gewoon gaan sluiten puur vanwege de onzekerheid. Blijkbaar kiest vwc voor de struisvogel methode ipv van een informatieve plek te zijn.
In de categorie buitenland bij consumenten rubriek F1 en F2 de merken SRPYRO en ProXplosion toevoegen en de reeds bestaande topics daar naartoe verplaatsen.