Vuurwerkwereld Chinatown Woerden *Outlet*

Toch nog een actie vanuit onze kant! Hiervoor gelden wel bepaalde regels/voorwaarden

- Tot en met zondag 15 dec kunnen jullie via E-MAIL [email protected] (aanvragen/bestellingen via PM worden niet beantwoord, dit om het overzicht te kunnen bewaren) een bestelling/aanvraag doen bij ons, waarbij wij voor het reguliere assortiment de freakprijzen van voor 1 dec zullen aanbieden. Deze prijzen staan vast en wordt niet over onderhandeld.
- Outlet prijzen zijn zoals ze zijn en wordt geen extra korting op gegeven.
- ⁠De bestelling kan in verband met capaciteit alleen in filiaal Woerden worden opgehaald en worden betaald (geen uitzonderingen mogelijk, ookal heb je al een bestelling in ander filiaal) op 28 dec tussen 6.00 en 8.00 uur. Daarna gaat de gereserveerde voorraad voor deze bestellingen de losse verkoop in tegen de dan geldende prijzen.
- Het is helaas niet mogelijk om voorraad vanuit Almere of Leerdam naar Woerden te halen.

Bij deze nog de link naar onze outlet: https://www.bestelvuurwerk.nl/vuurwerk-winkel/opopruiming

Er zijn nog slechts 3 Scream’s van Pangu beschikbaar. Verder staan er echt nog leuke cakes tussen.
Als ik de link druk kom ik op een generieke site uit ;)

Shit die Scream gemist!

Wat zijn die leuke cakes volgens jou @VuurwerkwereldCT

Ben al filmpjes aan zoeken en kijken.

Shit die Scream gemist!

Wat zijn die leuke cakes volgens jou @VuurwerkwereldCT

Ben al filmpjes aan zoeken en kijken.
Wat betreft 30mm vind ik de set Go4Gold erg goed. Ook de Golden Sky Twister valt onder de stempel ‘oude EVO kwaliteit’ en dus top.
De Evomeister producten zijn ook erg leuk stookvoer voor de online prijzen. Er staan nog enkele Whistle Caps online en ook die cake blijft leuk. Het setje Firestarter heb ik vorig jaar geschoten. Voor in de avond een erg leuk setje van 6 cakes voor maar €32,50.

Tot slot zijn de Knetter Kings met dubbele crackling ook leuk om weg te stoken.

Wat betreft 30mm vind ik de set Go4Gold erg goed. Ook de Golden Sky Twister valt onder de stempel ‘oude EVO kwaliteit’ en dus top.
De Evomeister producten zijn ook erg leuk stookvoer voor de online prijzen. Er staan nog enkele Whistle Caps online en ook die cake blijft leuk. Het setje Firestarter heb ik vorig jaar geschoten. Voor in de avond een erg leuk setje van 6 cakes voor maar €32,50.

Tot slot zijn de Knetter Kings met dubbele crackling ook leuk om weg te stoken.
Klinkt als goed advies. Over het firestarter setje gesproken. Heb je hier ook beelden van of eventueel een korte toelichting of vergelijking met bijvoorbeeld de bunga 19 assortiment

Klinkt als goed advies. Over het firestarter setje gesproken. Heb je hier ook beelden van of eventueel een korte toelichting of vergelijking met bijvoorbeeld de bunga 19 assortiment
Ik heb helaas geen ervaring met het Bunga 19 assortiment, dus kan niet oordelen. Heb wat betreft het GBV assortiment bijzonder veel gezien, maar deze kleine compacte cakes hadden me echt verbaasd. Omdat ze zo klein zijn verwacht je er misschien ook wel echt weinig van, maar de effecten en burst waren dikke prima voor wat je ervan mag verwachten en dus erg leuk voor in de vooravond. Voor nog geen €5,50 per cake een hele goede aankoop vind ik.

Toch nog een actie vanuit onze kant! Hiervoor gelden wel bepaalde regels/voorwaarden

- Tot en met zondag 15 dec kunnen jullie via E-MAIL [email protected] (aanvragen/bestellingen via PM worden niet beantwoord, dit om het overzicht te kunnen bewaren) een bestelling/aanvraag doen bij ons, waarbij wij voor het reguliere assortiment de freakprijzen van voor 1 dec zullen aanbieden. Deze prijzen staan vast en wordt niet over onderhandeld.
- Outlet prijzen zijn zoals ze zijn en wordt geen extra korting op gegeven.
- ⁠De bestelling kan in verband met capaciteit alleen in filiaal Woerden worden opgehaald en worden betaald (geen uitzonderingen mogelijk, ookal heb je al een bestelling in ander filiaal) op 28 dec tussen 6.00 en 8.00 uur. Daarna gaat de gereserveerde voorraad voor deze bestellingen de losse verkoop in tegen de dan geldende prijzen.
- Het is helaas niet mogelijk om voorraad vanuit Almere of Leerdam naar Woerden te halen.

Bij deze nog de link naar onze website: https://chinatown.bestelvuurwerk.nl/

Bij op=opruiming vind je onze outlet.

Er zijn nog slechts 3 Scream’s van Pangu beschikbaar. Verder staan er echt nog leuke cakes tussen.
Deze actie eindigt vandaag. Wellicht wil iemand hier nog gebruik van maken, gezien de recente toppers op de demo’s. Wij hebben de Dividir, Pirates of the Carribean, TI Flowers, Gladiator etc in ons assortiment zitten.

Let op: alleen in Woerden!

Deze actie eindigt vandaag. Wellicht wil iemand hier nog gebruik van maken, gezien de recente toppers op de demo’s. Wij hebben de Dividir, Pirates of the Carribean, TI Flowers, Gladiator etc in ons assortiment zitten.

Let op: alleen in Woerden!
Bedankt voor de snelle hulp zojuist nog op deze zondagavond. Toch nog even de Pirates of the Carribean meegepikt plus want die Evolution potten.

Top service!

Jazeker, die zijn binnen! We hebben cake 2, 3, 4 en 6 staan. Deze zullen willekeurig aan de bestellingen worden toegevoegd. Op voorhand en aan de balie kunnen we helaas geen verzoekjes voor omruilingen inwilligen. Daar is het simpelweg te druk voor.
Ik kom pas de 31e, ik hoop dat er dan niet nog alleen maar dezelfde staan ?

Back
Bovenaan