Vuurwerkwereld CT
VWC lid
Leuk elkaar even gesproken te hebben! Ik vond de rij bij het afhalen net iets te lang, dus sprong op dat moment toevallig net even bij. Hopelijk zien we je eind dit jaar weer terug.
Dit jaar voor het eerst bij Vuurwerkwereld langs geweest in Woerden. Het was een zeer bescheiden bestelling met wat aanbiedingen en klein spul, maar wel erg leuk spul voor erbij, zoals de Westen Thunder Salvo. Deze waren bij Vuurwerkwereld echt vele malen goedkoper dan bij de gemiddelde GBV dealer die voor de Asian Thunder cake of Corsair Thunder cake (omlabeling) het dubbele vragen. Bij aankomst was er sprake van een korte rij in de showroom, maar die werd in een rap tempo weggewerkt doordat de bestellingen al klaar staan. Nog even een praatje gemaakt en vervolgens mijn bestelling gecontroleerd. Deze was volledig en zodoende kon ik zeer tevreden weer richting huis. Ik had ook een tweetal Weco producten besteld. Ik ben tijdens de afhaaldagen nog nooit in Duitsland geweest om te shoppen en zodoende vond ik het erg leuk om bij jullie een aantal Duitse supermarkt producten aan te kunnen schaffen. Ik wou dat toch eens live meemaken in de straat en ik moet zeggen de prijs-kwaliteitverhouding was dik in orde. Complimenten.