Vuurwerkverkoop van start.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haha iedereen herkent de kriebels

Typisch onze lokale pers rip fonteintje op het einde noemen sommige het. Die gasten van RTV Dordrecht ze blijven humor vooral als je ze tegen kom en ze gaan vragen wat gaat u met al dat vuurwerk doen en domme vragen gaan stellen. Zag ook een filmpje van Pap vuurwerk blijft de beste van Dordrecht gevolgd met het VTC.

Deze is gegroeid PAP vuurwerk. Hun eerste verkoop in 1995 was toen 13 hun eerste folder was briljant in boekjesvorm en verkocht ze aan leeftijdsgenoten voor 1 gulden. Om vervolgens vuurwerk hier te kopen. 1 kanteling hij is nog steeds pittig duur. Maar wat velen niet weten mensen in Zwijndrecht kunnen hun vuurwerk ook bij hun kopen vuurwerkzwijndrecht is ook van hem.

PAP voor mij de beste verkooppunt en warme herinneringen aan geweldig deze winkel en rap gegroeid en veel veranderd door de jaren.

Hun collectie bestond eerst uit Diamond/Schuurmans en Mercurius. Daarna Diamond/Schuurmans, Mercurius, Crown collection/Broekhof dat bleef een periode. Opeens was het Rubro en Broekhoff/Crown collection en een beetje Vulcan.

Conclusie ken veel over ze vertellen maar als ik dit filmpje zie krijg ik kriebels en er zin in om te kopen bij hun de 30ste.

Maar van Prins lijstenmakerij Wolff vuurwerk/Zena/vuurwerktotaal die bij velen op 3 stonden na VTC is PAP wel nummer 1.

Alleen moet keihard lachen deze winkel is gevestigd in 078Media niet zo gek dat je tegen een Journalist loop,

Als ik al die filmpjes zo bekijk kribbelt het toch wel weer hoor! Kan niet wachten om weer in een winkel te staan en dan m'n bestelde artikelen weer in m'n handen gedrukt te krijgen!

Helemaal mee eens jappy, prachtige beelden die het verlangen naar de komende verkoopdagen alleen maar groter maken. Af en toe gewoon een paar van die films achter elkaar kijken en je bent vanzelf in een goede bui.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan