Vuurwerkverbod komt eraan: wat doe ik met het vuurwerk dat niet is afgestoken?

alex24

VWC lid

Gelukkig dat ik dit artikel vond, ik zat al met mijn handen in het haar

Als je minder dan 25 kilo over hebt, dan kun je het zelf bij de milieustraat of het afvalbrengpunt in jouw gemeente inleveren. Zorg dat het droog en in een aparte zak zit als je dat doet trouwens. Heb je meer dan 25 kilo over, dan kun je contact opnemen met je gemeente om af te stemmen wat ermee gedaan wordt.

100 euro dat er binnen 5 min een politie voor je staat op de stort als je daarmee komt aanlopen daar 😆

Als je minder dan 25 kilo over hebt, dan kun je het zelf bij de milieustraat of het afvalbrengpunt in jouw gemeente inleveren. Zorg dat het droog en in een aparte zak zit als je dat doet trouwens. Heb je meer dan 25 kilo over, dan kun je contact opnemen met je gemeente om af te stemmen wat ermee gedaan wordt.

100 euro dat er binnen 5 min een politie voor je staat op de stort als je daarmee komt aanlopen daar 😆
Netjes scheiden, karton bij karton, klei bij klei en kruit bij chemisch?

• Haha
Waarderingen: Kees
Wat te doen met vuurwerk wat niet is afgestoken? Hier in mijn gemeente nemen ze het sowieso niet aan. Andere milieustraten in de drechtsteden nemen het ook niet aan. Maar sinds kort en tegen beter weten in denk met nadruk op DENK ik dat het verbod mogelijk niet komt. De politie zet zich ook aardig voor joker in de media, en houden traumas door shells(bron AD) je kan als media wel constant roepen verbod komt eraan, maar ik moet het allemaal nog zien. Eerst zei ik heb me er bij neergelegd maar de discussie kantelt een beetje en dat hele verbod staat opeens op losse schroeven. Kortom geef het 50/50. Ik moet het nog zien en mocht het verbod toch komen(kan altijd) gaat het gevierd worden zoals de jaren 90 want dan is het gewoon niet anders.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan