Vuurwerkveiling van Vuurwerkstad Tilburg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
595.png

Vuurwerkstad Tilburg houdt dit jaar een vuurwerkveiling! We kennen het allemaal wel: vakantieveilingen.nl, actievandedag.nl of Bva Auctions. Heel simpel concept waarop mensen kunnen bieden voor bepaalde producten en deze kunnen winnen voor een leuke prijs!

Vuurwerkstad Tilburg is hierdoor geïnspireerd en heeft een selectie gemaakt uit het assortiment en die geplaatst op een veilingsite! Alle vuurwerkliefhebbers kunnen dus bieden op allerlei vuurwerk!

Hier de link van de veiling:
http://www.proveiling.nl/3820/Veiling-van-diverse-soorten-vuurwerk-te-Tilburg/AuctionGroup.aspx

Hoe werkt het dan?

Heel simpel eigenlijk. Het is hetzelfde als alle andere veilingsites.

1. Maak een account aan.
2. Ga naar de vuurwerkveiling(hier boven staat de link)
3. Bied mee op de producten(let wel op de btw+veilingkosten)
4. Win de producten en haal ze op in Tilburg op 29-12 tussen 08:00 - 12:00 uur

LET OP:
De vuurwerkveiling kan zeer interessant zijn en u kunt producten winnen voor een leuke prijs! Let echter wel op! Als u een bod plaatst komen hier ook nog veilingkosten en BTW bij. U kunt dit bedrag zien door op de knop "controleer bod" te drukken. U ziet dan het bedrag dat u daadwerkelijk afrekent!

TIP:

De mensen die als eerste bieden hebben vaak het meeste voordeel! Dit komt omdat het startbod vaak aanzienlijk laag is, wanneer hier de BTW+veilingkosten bij komen kan dit nog steeds een heleboel schelen als de Advies verkoopprijzen in de winkel. Als u de eerste bieder bent zullen er weinig tot geen mensen nog over uw bieding heen gaan, aangezien het voordeel dan natuurlijk kleiner wordt! Wij hebben hierop proberen in te spelen door per product meerdere veilingen van te laten lopen, zoals de big platina crystal die er 3x op staat!

Xtremerides1 heeft een filmpje geschoten met uitleg over de vuurwerkveiling:
https://www.youtube.com/watch?v=7-Bhilrm8c0

Ik hoop een duidelijke beschrijving te hebben gegeven van onze veiling! Als er nog vragen zijn kun je mij een bericht sturen via Vuurwerkcrew, maar natuurljk ook via ons mail adres: [email protected] !

Wij hebben daarnaast ook een webshop waarop jullie ook gewoon kunnen bestellen:
www.vuurwerktoppers.nl/vuurwerkstadtilburg

BIED ZE!!!:bye:

Die veiling is niet echt heel voordelig ofzo hoor.
een profi final min. Bod 159.. dan btw en veilingkosten..

Was een heel leuk idee om met een veiling vuurwerk te scoren.. maar als je er dan zoveel energie in moet steken voor winkelprijzen is het in mijn ogen mislukt

Haha, ja, minimum prijzen waar nog btw en opgeld bovenop komt- waarmee je al erg dicht tegen normale winkelprijzen aankomt. Dan snap ik dat de 1e bieder wint - erg benieuwd of uberhaupt iemand hierop gaat bieden......Denk dat het redelijk makkelijk is dit voordeliger te vinden.

Haha, ja, minimum prijzen waar nog btw en opgeld bovenop komt- waarmee je al erg dicht tegen normale winkelprijzen aankomt. Dan snap ik dat de 1e bieder wint - erg benieuwd of uberhaupt iemand hierop gaat bieden......Denk dat het redelijk makkelijk is dit voordeliger te vinden.

Er zullen biedingen zijn, maar veel forumleden zul je hier niet vinden denk ik.

Niet als je alleen op 1 product bied. Als je meerdere producten wint kan het zeker schelen en dit is de achterliggende gedachte. Op deze veiling verdienen wij bijna niks aangezien het veel tijd en moeite heeft gekost dit online te krijgen. Het leek ons leuk om wat aparts te doen met onze producten en kijken hoe hier op gereageerd wordt! Kritiek is altijd goed, hier leren wij van!

Wij blijven er echter nog steeds van overtuigd dat het aardig wat kan schelen. Een echte vuurwerkfreak met een ruim budget kan als die slim bied toch voordelig uit zijn. Maar bedankt voor de reacties :D

2 jaar geleden was er ook zoiet en dat werd gemanipuleerd, 5 biedingen en de 6e was ineens 30 euro hoger.
Klopte geen drol van was oplichterij

Dit zal waarschijnlijk niet op Proveiling.nl zijn. Zeer strenge voorwaarden en er kan in geen enkel geval oplichting zijn. En de consument maakt altijd nog de keuze om te bieden of niet.

Vuurwerkcrew.nl heeft ruim 18.182 leden op dit forum. Zou het dan echt zo zijn dat er helemaal niemand te vinden is op deze veiling... :D

Ik denk inderdaad dat weinig mensen zullen bieden omdat bijv de profi finale goedkoper is dan bij jullie veilingstartbod in sommige webshops.

En veel hier kopen met vroege vogel acties dus dan ben je goedkoper uit.

Een voorbeeld bij jullie de profi final startbod 159 euro.. ik kan nu al een webshops noemen waar die voor 130 te koop staat en is net zo ver rijden.
Zal ik dan wachten tot de veiling is afgelopen of hem kopen voor 130 en zeker weten dat ik hem ook heb de 31ste?

Je bent hier helemaal verkeerd met je veiling, kerel. De startprijzen zijn, inclusief veilingskosten en B.T.W., net zo duur of zelfs nog veel duurder dan in de winkel zonder korting. Denk dat je het eens bij de normale consument moet proberen, of de Noobs. Misschien is dat ook de reden waarom er nog geen biedingen op jullie producten zijn geweest. Van mij mag je deze topic laten sluiten enne.. als het kan ook je kavels.

ps. Wat is dat toch met Extremerides? Wordt deze gast overal voor ingehuurd?

Je bent hier helemaal verkeerd met je veiling, kerel. De startprijzen zijn, inclusief veilingskosten en B.T.W., net zo duur als in de winkel zonder korting. Denk dat je het eens bij de normale consument moet proberen, of de Noobs. Misschien is dat ook de reden waarom er nog geen biedingen op jullie producten zijn geweest. Van mij mag je deze topic laten sluiten enne.. als het kan ook je kavels.

ps. Wat is dat toch met Extremerides? Wordt deze gast overal voor ingehuurd?

Bedankt voor uw positiviteit!

Ik denk inderdaad dat weinig mensen zullen bieden omdat bijv de profi finale goedkoper is dan bij jullie veilingstartbod in sommige webshops.

En veel hier kopen met vroege vogel acties dus dan ben je goedkoper uit.

Een voorbeeld bij jullie de profi final startbod 159 euro.. ik kan nu al een webshops noemen waar die voor 130 te koop staat en is net zo ver rijden.
Zal ik dan wachten tot de veiling is afgelopen of hem kopen voor 130 en zeker weten dat ik hem ook heb de 31ste?

Dat kan natuurlijk ook wigster23! In onze webshop hanteren wij de adviesprijs van 249,99. Dit zijn de adviesprijzen vanuit Cafferata. Dan scheelt het natuurlijk wel. Ik begrijp natuurlijk ook dat er elders ook vuurwerk te verkrijgen is voor wat minder, helaas kunnen wij dat niet bieden. Hopelijk in de toekomst wel!

Ik gun iedere ondernemer zijn brood, maar deze veilingen slaan nergens op.

Pak de big platina cristal:

Startbod 225,00
opgeld 16% = 36,00
21% over opgeld = 7,56

Alles bij elkaar opgeteld + 21% btw = 324.95 ! Goedendag zeg...

Dat kan natuurlijk ook wigster23! In onze webshop hanteren wij de adviesprijs van 249,99. Dit zijn de adviesprijzen vanuit Cafferata. Dan scheelt het natuurlijk wel. Ik begrijp natuurlijk ook dat er elders ook vuurwerk te verkrijgen is voor wat minder, helaas kunnen wij dat niet bieden. Hopelijk in de toekomst wel!

En daar komt Grizmo zijn reactie ook uit.
De veiling heel leuk idee maar als de prijzen waar je op uit komt hoger zijn dan in Veel webshops zit je verkeerd op dit forum.
En als je dan ook nog gaat zeggen veel voordeel ja dat is gewoon dus niet waar dus het idee is heel leuk maar niet voor mensen op dit forum (denk ik)

En daar komt Grizmo zijn reactie ook uit.
De veiling heel leuk idee maar als de prijzen waar je op uit komt hoger zijn dan in Veel webshops zit je verkeerd op dit forum.
En als je dan ook nog gaat zeggen veel voordeel ja dat is gewoon dus niet waar dus het idee is heel leuk maar niet voor mensen op dit forum (denk ik)

Alle begrip voor de reacties. In onze winkel hanteren wij de adviesprijzen vanuit Cafferata. Deze liggen blijkbaar hoger als bij sommige andere winkels in Nederland. Dan is het inderdaad niet voordelig om op zo'n veiling te bieden! Als je veiling vergelijkt met de adviesprijzen op van Cafferata(www.vuurwerktoppers.nl) kan het namelijk wel wat schelen.

Het is niet de bedoeling om consumenten een oor aan te naaien! Hopelijk begrijpen jullie dit ook, dit is voor zowel de consument als de verkoper niet goed! Ik wil jullie bedanken voor de reacties, want hier leren wij natuurlijk van! En bieden hoeft alleen als men hier profijt van heeft!;)

Denk dat hier adverteren weinig zin heeft, kan beter in een regionaal blaadje doen. Hier zijn de freaks en die weten vaak meer als de verkoper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan