Vuurwerkteam oldenzaal

Was hier om 16:30, toen was er weer voorraad. Blijkbaar was het kassa systeem op hol geslagen waardoor ze niet konden afboeken met alle gevolgen van dien

Hier vandaag ook geweest, complete chaos en geen voorraad meer. Op de 66 shots compounds na.

Toch 2 stuks mee genomen maar laat ze a.u.b. staan. Het is een pyromould blok met meer lucht/ruimte dan tubes en het lijken 20mm tubes.
Met 330gram kruit

Laatst bewerkt:
1.2 Heaven stars
Star illusions
Supreme inferno
Supreme vortex
Supreme Extreme assortiment
Neon ghost

Was ook nieuwsgierig naar die doosjes waar verder geen info van bekend was maar uiteindelijk laten staan. De grootste (1000 shots) had 2kg NEM, de rest tussen de 500-1000 gram

Vanmiddag geweest, het is nu echt op begreep ik. De "500" grammers komen ook niet meer terug. Er liggen nog wel wat grotere 1000 shots maar daar kwam ik niet voor. Ook klein spul weg, of je moet voor Grondbloemen komen die lagen er nog wel 😅

Vanmiddag geweest, het is nu echt op begreep ik. De "500" grammers komen ook niet meer terug. Er liggen nog wel wat grotere 1000 shots maar daar kwam ik niet voor. Ook klein spul weg, of je moet voor Grondbloemen komen die lagen er nog wel 😅
Hou facebook in de gaten zou ik zeggen😉

Back
Bovenaan