Vuurwerkshow NWB 2010-2011

Dat heb je echt heel goed gedaan man. Ik zie fantastische producten voorbij komen. Begin met de Falcon is echt onwijs lekker vervolg met de Anaconda nog beter! Ik zie volgens mij ook wat Bonfireworks voorbij komen, klopt dat? En welke cake is dat die aan het einde voorbij komt die met tails begin die van binnen naar buiten in de waaier schieten, soort van slangeneffect noem ik het maar.

Nogmaals: complimenten!

ziet er goed uit, waar is dit als ik vragen mag? hoe heb je alles ontstoken? handmatig of electrisch?

Wow! Prachtige show heb je daar geschoten, mijn complimenten. Ik zag volgens mij veel Bonfireworks voorbij komen, heb je misschien een schietlijst voor ons?

Thanks voor de reacties, altijd leuk als de experts en andere freaks dit waarderen :)
Het is in hartje Den Haag, voordat de echte dikke mist na twaalven toesloeg. Een aantal blokken aan elkaar geknoopt, met de hand aangestoken. Ik moet zeggen dat de timings best wel goed gingen, eigenlijk zoals ik het had gehoopt!
De schietlijst, bij elkaar en in juiste volgorde:

1x Sky Screamers
1x Anaconda

2x Wodka Blue
1x Double Brocade King
1x Outrageous

2x Midnight Delight
2x Purple Tail

1x Spring Flowers
1x Falling Leaves, Blink and Brocade
1x Falling Leaves

2x Crackling Meteors
1x Dragon Balls

2x City Lights
1x Event Cake #3

2x Zware Jongens
2x New Kid on the Block

1x Gorgeous
2x Treasure Island

2x Event Cake #4
1x Great Wall of China

1x Vast Fortune
1x Hoogmoed

Dus ja, behoorlijk wat BonFireworks. Niet bewust, maar BonFireworks had nou eenmaal veel effecten die ik wilde in het showtje. En Ruben, die tails waren dus van 2x Event Cake #4 die ik expres omgekeerd tegen elkaar aan had gezet voor dat effect :rolleyes:

hele mooie show kerel!
Loopt lekker door! geen haperingen of nix!
Mooie product keuze ook!

Kunnen veel leden hier nog een puntje aan zuigen!

toppie hoor!!

Back
Bovenaan