Vuurwerkshow 2011,, the bigbang!

Status
Niet open voor verdere reacties.

clarence

VWC lid
Ik dacht laat ik hem maar zien!!:)

filmpje verwijderd door moderater om verkeerd gebruik van vuurwerk

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op vuurwerkcrew!

Het is je gelukt om een topic aan te maken; gefeliciteerd! Volgende keer even zorgen dat je het topic in de juist sectie zet. Nu staat het helemaal verkeerd bij 'siervuurwerk algemeen'. Probeer je topic aan te maken bij de sectie Video's.
Daarnaast is een pakkende titel ook beter en makkelijker dan zoiets algemeens als 'vuurwerkfilmpje'. Want daarvan hebben we er namelijk nogal veel op deze site...

Welkom op vuurwerkcrew!

Het is je gelukt om een topic aan te maken; gefeliciteerd! Volgende keer even zorgen dat je het topic in de juist sectie zet. Nu staat het helemaal verkeerd bij 'siervuurwerk algemeen'. Probeer je topic aan te maken bij de sectie Video's.
Daarnaast is een pakkende titel ook beter en makkelijker dan zoiets algemeens als 'vuurwerkfilmpje'. Want daarvan hebben we er namelijk nogal veel op deze site...

Maar ik snap hem nog niet helemaal.maar zal even kijken! nog bedankt he

Kan aan mij liggen maar ik zie hier toch een aantal zaken op het filmpje die niet bij verantwoord vuurwerk afsteken horen... en ook niet icm de leeftijd...

hahhah sommige dingen die gedaan worden leiden juist tot de slechte naam van vuurwerk...misschien nog niet een emmer opblazen maar wel waar het tot kan leiden op latere leeftijd...

Dat is precies wat ik bedoel, jong geleerd is oud gedaan...
En dit filmpje geeft het slechte voorbeeld van vuurwerk, ook al is het zo "coowl"...
Waarom wil je dit delen met anderen, hier is vuurwerk niet voor bedoeld...

Toch een beetje jammer van deze opmerking clarence :sad:
De meeste mensen hier weten heel goed wat vuurwerk afsteken inhoud, dit wordt door de meeste ook gedaan zoals het hoort....

Waarom al deze kritiek op jou filmpje door deze personen? Door dit soort beelden zoals (eigen) dingen opblazen en de lucht in lanceren, wordt vaak direct geassocieerd met vernieling en vandalisme.
Helaas door dit beeld komt vuurwerk in een verkeerd daglicht te staan wat ten nadelen gaat van ons.
Natuurlijk iedereen zal dit ooit wel eens gedaan hebben, maar hou dit dan voor je eigen en plaats het niet op het internet.

(ps: dit is mijn mening en denk dat er meerdere zich in kunnen vinden)

Even de on-topic modus aan:
Op de puntjes na die al zijn genoemd door anderen is dit best een lekkere sfeerfilm. Ik zou zeggen maak er 1 zonder de genoemde beelden erin en je zal al snel hele andere reacties krijgen :)

Of jullie doen zelf echt niks met vuurwerk of jullie weten niet wat vuurwerk afsteken is!!!!!!!!!

Rustig maar....Erg jammer dat je zo andwoort!

Op deze site zijn we gewoon iets meer gewend waarschijnlijk en houden we niet van ''spelen met vuurwerk''..

Verder denk ik ook dat jij hier het minste van vuurwerk afweet van alle mensen die hier hebben gereageerd. Deze mensen weten wel degelijk hoe je goed moet afsteken en dit wordt door de meeste ook gedaan zoals het hoort....! Je moest eens weten ;)

Heb link ff aangeklikt en ook meteen dat kruisje bovenin aangeklikt. Vind er weinig coowll aan. Of hoe je dit woord tegenwoordig ook uitspreekt.

Ga gewoon normaal met vuurwerk om. Straks gebeurd er iets en zit je er voor de rest van je leven er aan vast. OF MISSCHIEN ANDERE ONSCHULDIGE MENSEN DIE ER TOEVALLIG LANGS LOPEN.

Ik heb het filmpje verwijderd en het topic gesloten.
Na het bekijken van het filmpje kom ik ook tot de conclusie dat het gebruik van vuurwerk hier niet altijd is zoals het hoort.
Filmpjes waarin dingen worden gesloopt e.d. willen we hier niet zien, ook al is heet van jezelf.
Monteer een filmpje waar dit niet te zien is, dan is het wat mij betreft prima.

Daarbij verzoek ik je ook niet direct zo fel te reageren, want men bedoeld het hier goed hoor.
Mocht je nog vragen hebben, dan kan dat via pm naar mij of een van de andere moderators.

Veel plezier op het forum nog iig!

:bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan