Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Beste Edwin,

Heb je enig idee wanneer de showroom klaar is om bezocht te worden (en of er dan meteen een bestelling geplaatst kan worden)? Ik hoor het graag!
Vriendelijke groet,

Dabombe

beste Dabombe,

We zijn al een heel eind, maar we hebben nog niet alle dummy's binnen.

Laat even weten wanneer je wilt komen, dan maak ik tijd voor jouw.

vr.gr.

Edwin

Beste Bonfire liefhebbers,

Doordat we zoveel vragen hebben ontvangen over onze collectie Bonfire, zullen we deze uitbreiden met de meest gevraagde artikelen !!

vr.gr.
edwin

Beste Vuurwerkfreaks,

Tijdens de voorverkoop zullen wij alle artikelen, dwz 29 stuks(10 + 19) gaan voeren van Bonfireworks.

Wij hebben dit besloten na de vele e-mails die wij hebben ontvangen.

Vr.gr.

Edwin

Super dat jullie veel artikelen van Bonfire gaan verkopen. Ben benieuwd wanneer de webshop online te benaderen is.

Eindelijk daar is ie dan, onze aktie !!!

Na de vele akties die voorbijkomen op de vuurwerkcrew hebben wij ook eens goed nagedacht.

We moeten wel met een hele spectacurlaire aktie komen !!!!!

Oke, hier is ie dan:

regel 1) lid zijn van de vuurwerkcrew
regel 2) minimaal € 200,-- kopen via onze webshop: www.vuurwerkshop7kamp.nl
regel 3) 15 vragen beantwoorden over ons bedrijf en deze mailen naar ons.
regel 4) degene die de meeste vragen goed heeft, die wint.
regel 5) wat kan je winnen ?

bij 50 deelnemers wint 1 van de 50 deelnemers de gehele Bonfire collectie van ons,
dwz 24 stuks, nl 10 x 500 gram, 10 x 375 gram en 4 van 240 gram.

bij 25 deelnemers wint 1 van de 25 deelnemers de helft van onze Bonfire collectie,
dwz. 4 x 500 gram, 4 x 375 gram en 4 x 240 gram.

bij 10 deelnemers wint 1 van de 10 deelmeners 5 potten uit onze Bonfire collectie,
dwz. 2 x 500 gram, 2 x 375 gram en 1 x 240 gram

bij 5 deelnemers wint 1 van de 5 deelnemers 3 potten uit onze Bonfire collectie,
dwz. 1 x 500 gram, 1 x 375 gram en 1 x 240 gram.

Bij minder dan 5 deelnemers zal degene die de meeste vragen goed heeft 1
500 grammer en 1 x 240 grammer krijgen)

P.s. de 15 vragen worden laatste week van november bekend gemaakt.

Mocht e.e.a. niet helemaal duidelijk zijn, stuur mij dan even een PM metje

succes,

met vr gr.
Edwin
Vuurwerkmagazijn7kamp team

Leuk spel! En daarbij blijkt Edwin bereid je goed tegemoet te komen in je wensen, niet alleen in de uitbreiding van collectie Bonfireworks, maar bij persoonlijke benadering ook voor je bestelling. Topservice!

Edwin, vraagje:
Ik zie op jouw website de Bengaalse vuurpotten van Beko niet meer staan.
Heb jij die toevallig nog op voorraad?
Zo ja, kan jij deze voor mij reserveren? Liefst alle kleuren

4430.jpg

Vuurwerk magazijn 7-kamp is een winkel met aantrekkelijke prijzen en een goed assortiment, maar ik heb wel wat punten van kritiek:

Op de site werkt de link naar de schietlijst niet, de link bij 'vuurwerkshow', 'klik hier' bedoel ik.

Jammer is ook dat je in de webshop niet zoveel informatie ziet over producten. Je kunt bijvoorbeeld niet zien hoeveel schoten er in een cake zitten. Dit soort informatie lijkt me wel relevant voor niet-forumleden :wink:

Als laatste punt lijken mij de gratis producten niet zo bijzonder, maar dat kan een vergissing zijn, ik heb ze niet geprobeerd xD.

Tot zover mijn kritiek,

Mvg,

Frans

Beste Frans,

Als eerste bedankt voor je oplettendheid.

De schietlijst is morgen klaar en zal dan ook gelijk gelinkt worden.

Op dit moment worden de gegevens bij de artkelen gevoegd, zoals aantal shots, hoogte en uitwerkingen.

De gratis produkten zijn de kwaliteis produkten van Proline, met wat aanvulling.

Als iemand liever iets anders erbij wilt hebben kan dat ook, maar dat moet dan wel in verhouding zijn.

vr.gr.

Edwin
Vuurwerkshop7kamp.nl

Back
Bovenaan