Vuurwerklandfreaks.nl 2014 - 30% korting voor leden van Vuurwerkcrew.nl!

Status
Niet open voor verdere reacties.
FORUM-header.jpg

30% KORTING VOOR LIEFHEBBERS TOT EN MET 1 DECEMBER 2014!

Eindelijk is het zo ver! November is weer begonnen en dat betekent het begin van de freakactie met bijbehorende website bij Vuurwerkland Steenbergen!

Ook dit jaar hebben wij weer mooie kortingen op het gehele assortiment speciaal voor de echte liefhebber!

Vuurwerkland Steenbergen bestaat dit jaar 10 jaar en dat gaan we uiteraard vieren met mooie aanbiedingen, unieke actie's, een eigen cakebox assortiment en nog veel meer!
Tevens hebben wij onze showroom dit jaar flink onder handen genomen, deze is totaal vernieuwd en tevens stukken groter geworden! Daarnaast zijn we ook blij om te kunnen melden dat de bouw van de 4e bunker inmiddels is afgerond!

Vanaf vandaag (1 november) is speciaal voor alle liefhebbers de website www.vuurwerklandfreaks.nl weer geopend, op deze website kan er vanaf vandaag vuurwerk besteld worden met maar liefst 30% extra korting op het gehele assortiment!

FREAK KORTING : 30% korting vanaf € 500.00
Gebruik hiervoor kortingscode : FREAK2014

Mocht je de 500 euro niet kunnen halen of zit je er juist ver overheen (> € 1000 zonder korting)? Mail ons dan via [email protected] voor een persoonlijke prijsopgave!

Assortiment
Ons assortiment bestaat dit jaar uit producten van onderstaande leveranciers ;
- RUBRO FIREWORKS
- WOLFF VUURWERK
- VUURWERKVISIE / ZENA VUURWERK
- KATAN VUURWERK
- ROYAL FIREWORKS
- VULCAN EUROPE
- CAFFERATA VUURWERK

Korting op korting
Op onze website zijn een groot aantal producten te vinden met daarbij de aanduiding; AANBIEDING! Deze producten zijn extra scherp geprijsd en ook hierop wordt de korting nog berekend! Korting op Korting dus!

Minimum verkoopprijzen
Sommige producten welke worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl zijn gebonden aan een minimum verkoopprijs of kunnen niet goedkoper worden aangeboden. Het kan dus voorkomen dat de getoonde prijs hoger lijkt dan de reguliere prijs van het product daadwerkelijk bedraagt. Echter betaal je na aftrek van de kortingsactie altijd de laagste prijs en in sommige gevallen krijg je hier ook nog een extra cadeau bij! Wil je deze producten direct voor de laagste prijs bestellen? Dat kan uiteraard op onze reguliere website www.vuurwerkland-steenbergen.nl (medio november online).

Algemene voorwaarden :
- Alle overige Vuurwerkland-Steenbergen.nl acties komen te vervallen bij een bestelling met korting op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestel tijdig, vol = vol!
- Korting geldt op alle artikelen die worden aangeboden op Vuurwerklandfreaks.nl
- Bestellen met korting kan t/m zondag 1 december 2014.

Wij hopen een aantal mensen hier weer erg blij mee te maken en (wederom) te mogen begroeten in onze showroom! Mochten er vragen en/of onduidelijkheden zijn dan vernemen wij dat graag!

Alvast een knallend 2015 en nog een zeer fijn vuurwerkseizoen gewenst!

Met vriendelijke groet,

Het team van Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Houtzagerij 8
4651SN Steenbergen
Tel : +31 (0) 167 560 700
[email protected]

Website : www.vuurwerkland-steenbergen.nl
Actiesite : www.vuurwerklandfreaks.nl

P.S.; Onze normale website www.vuurwerkland-steenbergen.nl zal medio november online komen!

Het 1 en ander klopt er niet aan de site. Zo zie je bijvoorbeeld op de homepage een paar populaire producten, die vervolgens niet op de site te bestellen / te vinden zijn. Ook via de zoek functie zijn er producten te vinden en als je er op klikt dan kom je op een dode pagina terecht. Ook bij de helft van de producten staat geen prijs, komen die er nog bij te staan of vallen die onder 'uitverkocht' ? Dat laatste lijkt mij niet aangezien de site net geopend is en om dan al te beginnen met uitverkochte artikelen ..

Het 1 en ander klopt er niet aan de site. Zo zie je bijvoorbeeld op de homepage een paar populaire producten, die vervolgens niet op de site te bestellen / te vinden zijn. Ook via de zoek functie zijn er producten te vinden en als je er op klikt dan kom je op een dode pagina terecht. Ook bij de helft van de producten staat geen prijs, komen die er nog bij te staan of vallen die onder 'uitverkocht' ? Dat laatste lijkt mij niet aangezien de site net geopend is en om dan al te beginnen met uitverkochte artikelen ..

Hoi MasterBsc,

Vervelend dat je de site nog niet volledig kunt bezoeken. Waarschijnlijk is dit probleem opgelost wanneer je de cookies in je browser verwijderd. Hoe deze cookies verwijderd moeten worden lees je onderstaand :

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1.Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
2.Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Cookies verwijderen in Firefox
1.Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2.Onder Details kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval Cookies aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Cookies verwijderen in Chrome
1.Klik op het steeksleuteltje rechtsbovenin. Klik op Opties > tab Geavanceerde opties. Klik onder Privacy op Browsegegevens wissen...
2.Zorg in ieder geval dat Cookies en andere sitegegevens verwijderen aangevinkt staat. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Mochten de problemen aanhouden dan verneem ik dat uiteraard graag. :)

www.vuurwerklandfreaks.nl

Bedankt voor de reactie, ik heb het even getest en het is gelijk een andere site zo. Scheelt de helft van de producten haha. Netjes!

Mooie actie weer Ramon en gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan!
Helaas is mijn budget dit jaar niet zo groot dus wacht ik even totdat de normale site online is.

Gisteren gelijk alles besteld. Was weer een hoop kwijt maar samen met de eigenaar een mooi bedrag kunnen afspreken. Daarna nog wat toegevoegd aan de lijst want had nog wat geld over! Steenbergen tot snel!

Vorige week eindelijk mijn vuurwerk besteld! Ging was fout met de ideal betaling maar even gebeld en werd meteen opgelost. Nu wachten tot de 29e!

November loopt ten einde en dat betekent tevens dat de freakactie van 2014 er alweer bijna op zit.

Om de freakactie knallend te eindigen komt er morgen nog een speciale zondagaanbieding op www.vuurwerklandfreaks.nl
Let op, deze actie is beperkt op voorraad en op=op!

Hou de website dus goed in de gaten, vanaf 00.00 uur komt de actie online! :)

Freakactie verlengd tot en met 7 december!

Beste Liefhebbers,

Afgelopen week hebben wij meerdere emails en berichten ontvangen waarin aangegeven wordt dat nog niet iedereen zijn definitieve keuze voor dit jaar heeft kunnen maken. Aangezien wij jullie hier graag in tegemoet willen komen is er besloten om de freakactie nog met een aantal dagen te verlengen tot en met zondag 7 december 2014 22.00 uur.

LET OP! Deze actie loopt enkel via de speciale freakwebsite www.vuurwerklandfreaks.nl. De korting is niet geldig in de winkel!

Wacht dus niet te lang en profiteer alsnog van 30% extra korting op het gehele assortiment met kortingscode: freak2014

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkland-Steenbergen.nl

www.vuurwerklandfreaks.nl

Afgelopen weekend ook weer besteld.

Het is ook zeker de moeite waard als je niet aan de 500euro komt. Ramon geeft je dan ook een passende aanbieding die je niet kan weigeren ;)

Vrijdag uiteraard aanwezig bij de show!

Afgelopen weekend ook weer besteld.

Het is ook zeker de moeite waard als je niet aan de 500euro komt. Ramon geeft je dan ook een passende aanbieding die je niet kan weigeren ;)

Vrijdag uiteraard aanwezig bij de show!

Ik zou zaterdag komen, dan is er iets meer te zien :D

Afgelopen zaterdag ook mijn bestellijst ingevuld. Voelt toch goed wanneer er een flink bedrag van je bestelling afgehaald word. Daarna nog wat bijbesteld hehe, had het in mijn hoofd al uitgegeven...

Ik had nog wat geld over dus nog een bestelling gemaakt, super service. Wederom complimenten voor deze actie, scheelt mij weer heel veel geld!

Tot de 29e vroeg in de ochtend!

Laatst bewerkt:
Ik heb een paar dagen geleden gemailt over een verandering van mijn bestelling en helaas geen antwoord gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan