Vuurwerkfreak4live's movies

Man, wat een collectie! Echt heel gaaf, maar vind je dat nou geen zone, zon hoop geld de lucht in schieten? Mooie filmpjes ook verder, benieuwd naar andere filmpjes

Iets is pas zonde of duur als het het geld niet waard is. En dit was zeker het geld wel waard. Of ik het elk jaar zo groot als dit zou doen denk ik niet. Het gaat immers om een heleboel geld!

@ De rest, bedankt voor jullie reacties ik hoop dat het wat bijdraagt aan de echte Oud&Nieuw sfeer die jullie beleven.

Het is even stil geweest maar die stilte word weer doorbroken door een super gaaf projectje. Dit is een filmpje van mijn 10:00 Project van afgelopen Oudejaarsdag. Hier zijn de zien: 100K, Mascleta, paar fluitblokjes en een aantal single shots met de Mjolnir.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Super filmpie weer! heerlijke opening zo te zien!
wat zijn de plannen voor dit jaar??

De plannen voor dit jaar?! Budget van 0€, haha. Tsja het zijn 2 uitersten maarja wil volgend jaar graag een auto kopen dus dan moet je keuzes maken.

Dat is ook deels de reden dat de films en foto's nu online komen.

Oke! ja zonde man, ik zou er atlijd tussen in gaan zitten, vooral als je hier ook zo gek op bent!
houd dit in dat je totaal geen vuurwerk af gaat steken deze oud en nieuw?
erg jammer!

Oke! ja zonde man, ik zou er atlijd tussen in gaan zitten, vooral als je hier ook zo gek op bent!
houd dit in dat je totaal geen vuurwerk af gaat steken deze oud en nieuw?
erg jammer!

Ben ik het mee eens had je vorig jaar niet honderd euro minder kunnen uitgeven had je nu toch nog een leuk oud en nieuw:p.

Mooi filmpje! Knappe buurman heb jij die je daar helpt. Ik vind t een slimme keuze dat je een jaartje overslaat. Je weet wat het je zal brengen en daar heb je veel meer aan!

Achja met een paar honderd euro minder blijft het nog steeds een hoop geld; haha. Nee dit jaar even geen vuurwerk voor mij; wanneer ik besluit om een paar honderd euro te doen word het toch weer meer, daar ken ik mezelf te goed voor......

En Vin of ik meer aan zal hebben dat ik nu even niet belangrijk want nu zit ik tandenknarsend naar alle andere films te kijken, hahaha!

wow wat een collectie,wat een hoop rollen ook:shocked:

echt mooi dat je dit met ons deelt! bedankt!

--pyro99:bye:

Back
Bovenaan