Vuurwerkfestival Scheveningen 2017!

Vanaf dit jaar kan je ook zelf stemmen.
Dit komt van de FB pagina van het internationaal vuurwerkfestival Scheveningen af;

Vanaf vandaag is de speciale Vuurwerkfestival-app te downloaden!! De app geeft je o.a. informatie over het programma, heeft een interactieve plattegrond van het festivalterrein en een stemfunctie zodat je kan mee beslissen welk land er dit jaar met de titel vandoor gaat!
De app is er voor zowel iOS als Android en is te downloaden via ‘Woov’ of via deze links:
iOS: http://bit.ly/Vuurwerk17_App_iOS
Android: http://bit.ly/Vuurwerk17_App_Android

Dat is leuk nieuws zeg. Ben benieuwd wat voor soort shows we weer te zien gaan krijgen.

Top dat de eerste show pas om 22:00 uur begon toen was het namelijk behoorlijk donker. Ik hoop dat ze dit de komende dagen ook zo zullen doen! Helaas zoals bijna ieder jaar veel wind op Scheveningen maar toch had Xena een mooie show neer gezet.

Hierbij de eerste film van Nederland (Xena Vuurwerk)

*EDIT film met finale toegevoegd*

Laatst bewerkt:
Gelukkig begon de eerste show pas om 10 uur. Leuke show van Nederland (Xena):) Maar helaas vond ik de show van Polen maar erg eentonig:bonk:

Laatst bewerkt:
Top dat de eerste show pas om 22:00 uur begon toen was het namelijk behoorlijk donker. Ik hoop dat ze dit de komende dagen ook zo zullen doen! Helaas zoals bijna ieder jaar veel wind op Scheveningen maar toch had Xena een mooie show neer gezet.

Hierbij de eerste film van Nederland (Xena Vuurwerk)

Ik mis het laatste deel van de show, jammer want ik zat best wel te genieten :(

De show van Xena zat prima in elkaar, voor mij de winnaar van de avond. Polen gebruikte mooie shells, maar werd inderdaad eentonig en viel op een gegeven moment te lange pauzes tussen. Ben benieuwd naar de shows van morgen!

Ponton lag lekker dichtbij gister. Wel fucked up van dat ongeluk daar in de buurt ergens. Al het verkeer stond vast. Normaal nooit last van waar ik parkeer. Meestal rond 0.30uur thuis. Gister pas rond 2.00uur.

Heb ze beiden gezien, die van Nederland was beter want bij de Poolse show viel het soms een paar seconden stil. En ze schoten een tijdje op 2 niveau's, op 'normaal niveau' en daarboven een paar balletjes, dit vind ik veel minder mooi.

Ook het openbaar vervoer is heel druk, vooral na de laatste show. Gelukkig hoefde ik 'maar' 20 minuten op de tram te wachten. Daarna verder met de trein.

Ook het openbaar vervoer is heel druk, vooral na de laatste show. Gelukkig hoefde ik 'maar' 20 minuten op de tram te wachten. Daarna verder met de trein.

hebben nog n uur zitten naborrelen,tereng druk dat t nog steeds was,volgend jaar maar gewoon weer n hotelletje boeken

Nog een paar foto's van de show van Nederland en Polen.

8P06DCT.jpg

yGq1b4T.jpg

k63AKL6.jpg

gQJRc0n.jpg

AsWfA6P.jpg

Gisteren ook beide shows gezien. Polen viel inderdaad wat tegen. Show van Nederland vond ik gewoon erg goed met mooie kleureffecten erin. De finale was mindblowing!

Back
Bovenaan