Vuurwerkdemonstratie 2010 Royal Fireworks

RF JEROEN

VWC lid
Goedenavond liefhebbers, detaillisten en freaks,

Via deze weg willen we u erop attent maken dat Royal Fireworks haar producten voor het komende seizoen ook weer gaat demonstreren.

Houd u in ieder geval 25 september 2010 vrij!

Het wordt een grote demonstratie. Deze demonstratie mag u eigenlijk niet

missen al zeggen we het zelf .:D

Binnenkort meer informatie hierover.

Vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

www.royalfireworks.nl

:bye::)

Laatst bewerkt door een moderator:
25 september staat genoteerd.
En een fantastisch gebaar van jullie om hier alle liefhebbers voor uit te nodigen.

25 september staat genoteerd.
En een fantastisch gebaar van jullie om hier alle liefhebbers voor uit te nodigen.

Zeer zeker een fantastisch gebaar van Royal, normaal gesproken worden bij zo'n presentatie meestal alleen de winkeliers / verkooppunten en crewleden uitgenodigt ?
De datum staat in mijn agenda in ieder geval.

Ik ben blij om dit nieuws te lezen. Dit wil ik niet missen,Dus ik kom zeker kijken op de demo. Ik ben van plan om samen met me pa te komen,Maakt hij ook kennis met jullie producten. Ook erg fijn dat het op zaterdag is,Op die dag kunnen vaak de meeste mensen. Wordt een heel gezellige demo heb ik het gevoel.

Gr Skyrider

Laatst bewerkt:
Staat bij mij ook met grote letters genoteerd,een super gebaar en actie van jullie naar de liefhebbers toe!

Laatst bewerkt:
Ik zal ook zeker aanwezig zijn bij deze demo.
Ben dan ook al erg benieuwd met wat Royal dit jaar gaat komen, maar dat is wel in orde gezien de producten die ze al hebben.
Bedankt dat alle leden mogen komen, zeer netjes.

Ik had al interesse gekregen in jullie produkten, en dit is dan helemaal top om eens goed kennis te kunnen maken met jullie EN jullie assortiment. TOP!

Tof dat jullie dit aanbieden. Ik heb er zin in! Heb hoge verwachtingen van Royal, dus ben benieuwd.

Twee vragen van praktische aard heb ik wel (is nog erg vroeg om te vragen, maar wie weet kunnen jullie al details geven :p):
- Waar wordt de demo (ongeveer) gehouden? Zou prettig zijn voor veel mensen als het niet in het oosten des lands is...
- Is het alleen een demo (en begint het dus 's avonds), of moet ik ook de middag vrijhouden in mijn agenda?

Ja ik had al gehoord dat er iets aan zat te komen van Royal Fireworks .
Hier ben ik zeker bij aanwezig dit mag je eigenlijk als freak niet missen .
Dat word zeker een zeer leuke DEMO :p

genoteerd!
heb er nu al zin in!
mooi vuurwerk gezellige mensen! kan alleen maar top worden!

Staat genoteerd hoor:D
Ik hoop juist wel in het oosten van het land, hehe, ook al is het het meest praktisch gewoon midden Nederland. Heb dr echt zin in:D

Dat gaat een lange dag worden, kom de nacht van 24 op 25 september terug van vakantie, maar ik zal er zijn:p

torrrrrr :P , gaat dit hem worden ?
Ik hoor het wel ,

Nee dit gaat hem helaas waarschijnlijk niet worden voor mij, op die dag vieren wij de verjaardag van onze tweeling :rolleyes:.
Het ligt eraan waar deze demonstratie plaats gaat vinden, misschien redelijk in de buurt en op een mooie tijd .. dan heb ik nog een excuus om de gasten die blijven plakken de deur uit te trappen en daarna in de auto te springen en er naar toe te rijden. Want eigenlijk wil ik dit stukkie spektakel niet missen, mede omdat iedereen door Royal is uitgenodigd en het dus dubbel zo leuk en gezellig kan gaan worden :)

Back
Bovenaan