!! Vuurwerkbril !!

Vorig jaar altijd gewoon mijn eigen bril opgehad. Deze bedekt het grootste deel van mijn ogen, maar is uiteraard open onder en boven de glazen, dit dekt niet zo goed af als een vuurwerkbril. Wat raden jullie aan. Alsnog 1 over mijn gewone bril opzetten, en dan maar wat minder confortabel, of is een gewone bril die het grootste gedeelte dekt ook wel voldoende?

Kunnen we geen topic maken waar je je bril kan showen?
Ik heb aantal verschillende, die goedkope bij de Boerebond maar afgleopen keer ook bij Ano meegenomen, deze zijn een stuk groter, beschermen beter aan de rand en zijn iets wat doorzichtiger, die anderen zijn ook wat troebel.

Heb er trouwens meer dan 10 liggen, met het gezin (en me vriendin) al 7 brillen in beslag. Als er dan nog mensen komen (stoken) kunnen ze ook een bril lenen, als ze meestoken moeten ze sowieso een bril op.

Iedereen moet het hier, dus voor ons is het ook niet erg of uit de mode of wat dan ook. Na 2 minuten merk je het al niet meer. Vuurwerk blijft toch handwerk en er kan altijd iets misgaan. Als iedereen het gewoon doet is er niks aan de hand (of oog... padum tss). Onzin dat het niet stoer is... Blind worden, nee dat is stoer!

Back
Bovenaan