Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey wim is er toevallig alweer wat nieuws te melden? en hoe staan de updates ervoor? er gebeurt weinig op de site de laatste 2 weken, is er al meer bekend over het assortiment wat uitgebreid word! en of bepaalde producten nog terug komen? en de ontbrekende prijzen bij sommige producten !

grtz koen.

Hey wim is er toevallig alweer wat nieuws te melden? en hoe staan de updates ervoor? er gebeurt weinig op de site de laatste 2 weken, is er al meer bekend over het assortiment wat uitgebreid word! en of bepaalde producten nog terug komen? en de ontbrekende prijzen bij sommige producten !

grtz koen.

Hallo Koen.
Nee wat betreft prijzen is er nog niks bekend.
Ik hoop dat die snel komen.
Ik heb aankomende week een afspraak met arjan van bon en die hoopte ze bij hem te hebben.
Dus ook daar moet ik op wachten.
Wat betreft de nieuwe producten die wel en en niet erinkomen kan ik nog niks over zeggen.
Want ook ik heb nog geen lijsten gehad met wat er nieuw komt.
Zodra ik die heb gaan we een keuze maken wat we wel en niet gaan verkopen.

Gr Wim

Ik denk niet dat we ons druk moeten gaan maken om welke banner er op welke site staat.
Er is een misverstand geweest,Heeft een discusie opgeleverd,Probleem is door de partijen besproken,Hoogstwaarschijnlijk opgelost,Dus laten we verder gewoon kijken wat er komen gaat vanuit Vuurwerk4all

Hallo
Welke banner waar staat maakt ook niet uit.
Ik plaats die banners omdat ik dat gewoon leuk vindt omdat ik met een aantal sites wat heb.

Binnenkort komen ze in een banner rotator te staan en komen er nog meer banners in.
Ik plaats de banners dus gewoon zomaar het zijn geen adevertenties ofzo dus.

gr wim

Uitleg Betreft Splitsing Site's

Uitleg Betreft Splitsing Site's

Hallo
Bij deze even hoe en wat wat betreft de spliting van de site's.

Binnenkort ga ik de sites opsplitsen.
Vuurwerk4all heeft dan van ieder filliaal een eigen site.
www.vuurwerk4all-leiden.nl is zo goed als klaar op de vuurpijlen na.

www.vuurwerk4all-leiderdorp.nl moet er nog op komen dat gebeurt iets later.
Wat houdt het in ?

Eigenlijk niet zoveel, behalve dat we leiden en leiderdorp wat betreft de sites gaan scheiden.

Echter blijven de acties gelden op de site van vuurwerk4all-leiderdorp.nl
De site van leiden is een losstaande en kan dus niet voor de actiebonnen gebruikt worden.

Er verandert dus helemaal niks op leiderdorp komen gewoon dezelfde producten zoals die er nu nog op staan.
Eventueel nog aangevuld met nieuwe artikelen zodra die bekend zijn.

Dus nogmaals in het kort wat er gaat gebeuren.

1. wat nu op vuurwerk4all.nl staat gaat verhuizen naar vuurwerk4all-leiderdorp.nl en blijft allemaal gelden voor de actiebonnen.

2. Vuurwerk4all Leiden heeft een eigen site op www.vuurwerk4all-leiden.nl en is een losstaande site dus kun je geen actiebonnen gebruiken.

3. Vuurwerk4all.nl komt dus binnenkort de keuze op te staan of je naar de webwinkel van Leiden of Leiderdorp wilt gaan.

4. Vanaf dat moment gaan we ook hanteren dat je het vuurwerk ophaalt in het filiaal waar je ook je vuurwerk bestelt.

gr wim

Laatst bewerkt:
Wim, waar is de lijn van dream fireworks gebleven? Hoop dat deze nog wel terug komt!

Dream fireworks komt niet meer terug.
Wij zijn nu plaats aan het amken voor de nieuwe producten van diverse fabrikanten.

We zijn aan het filteren geweest en hebben gekeken van welke producten nog helemaal niks was besteld. Daar zat onder andere dream fireworks tussen.
Daar was geen enkele cake van besteld dus vandaar.

Het kan zijn dat er nog wat dingen zullen verdwijnen, welke weet ik nog niet.
Op het moment dat er iets besteld is wordt het geleverd.
Echter als er van iets nog niets besteld is kan het dus zijn dat wij hem vervangen voor een ander nieuw product.

gr wim

Dream fireworks komt niet meer terug.
Wij zijn nu plaats aan het amken voor de nieuwe producten van diverse fabrikanten.

We zijn aan het filteren geweest en hebben gekeken van welke producten nog helemaal niks was besteld. Daar zat onder andere dream fireworks tussen.
Daar was geen enkele cake van besteld dus vandaar.

Het kan zijn dat er nog wat dingen zullen verdwijnen, welke weet ik nog niet.
Op het moment dat er iets besteld is wordt het geleverd.
Echter als er van iets nog niets besteld is kan het dus zijn dat wij hem vervangen voor een ander nieuw product.

gr wim

de prijzen stonden ook nog niet bij de dream fireworks sectie dus niet raar dat daar niets van was besteld! :)

de prijzen stonden ook nog niet bij de dream fireworks sectie dus niet raar dat daar niets van was besteld! :)

Dat klopt! Was erg benieuwd naar de nieuwe producten hier van! Weer een teleurstelling. Waarom staan ze uberhaupt op de site als ze toch niet verkocht gaan worden? Blij maken met een dooie mus heet dat..:sad:

Wim ik zie gratis artikelen staan, ik heb nu een bon van 100 euro en nog wat los spul dus zit boven de 100 euro. Krijg ik dan ook het gratis product van de boven de 100 euro?

Gezien de grote drukte waar ik mee te kampen heb, heb ik niet de kans gehad om te bestellen. Jammer dat dream en silver salute er momenteel niet zijn.
Even kijken wat de moeite waard is.

Hmm, de sites zijn flink aangepast zie ik!
zo zie ik nu pas bij de dragon line dat deze niet te bestellen is met de actie code's, en kan ik nergens de karton actie verkoop van volgende maand meer vinden.
en ik ben benieuwd wat er nog bij gaat komen ( voorral in leiderdorp ) omdat ik daar me bestelling met de 5 codes op moet halen;)

grtz

Ik heb gelijk alles besteld met mijn codes, voordat er meer van de site verdwijnt wat ik graag wil hebben. Nu alleen nog zolang wachten..hahah

Mooi, ik wachtte ook al even op de prijs van de Colourful Thundertail :)

Wim, nog even een vraagje, ik kreeg nog zo'n code van iets van 40 euro van die vuurwerkmunten-actie, maar als ik meer dan dat bedrag bestel, hoe moet ik dat betalen? Overboeken?
(overigens had ik bij de actiecode(1) voor 200,80 besteld, dit stop ik dan wel bij de volgende bestelling ;))

Waar moet het eigenlijk opgehaald worden nu?
Ik heb overal Leiden aangegeven, maar Leiderdorp lijkt mij beter te bereiken met de auto(?).

Hij zal je E-mail sturen met hoeveel je inderdaad moet overboeken naar hun rekening..

& ophalen, is volgens mij Leiderdorp

Toen wij enkele weken geleden een bakkie zijn wezen doen bij Wim is dat inderdaad te sprake gekomen en kan ik vermelden dat Leiderdorp de locatie zal zijn wat betreft het ophalen van de alle bestellingen die te maken hebben met wat voor actie dan ook die Wim op zijn en onze site heeft geplaatst.

Ik heb overal Leiden aangegeven, maar Leiderdorp lijkt mij beter te bereiken met de auto(?).

Het is beker bereikbaar en ook qua parkeren is die locatie veel beter geschikt en tevens heeft VW4all daar meer capaciteit aan bunkers staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan