Marizon VWC lid 22 aug 2010 #21 wow wel heel erg goedkoop alles 0.00 euro ik ga daar mijn inkopen doen nee dit moet een fout zijn, maar ze hebben wel een lekker assortiment
wow wel heel erg goedkoop alles 0.00 euro ik ga daar mijn inkopen doen nee dit moet een fout zijn, maar ze hebben wel een lekker assortiment
V vincer VWC lid 22 aug 2010 #22 Jammer genoeg kan je niet de hele procedure doorlopen, had namelijk een hele grote bestelling voor 0 euro. Beetje jammer! Laatst bewerkt: 22 aug 2010
Jammer genoeg kan je niet de hele procedure doorlopen, had namelijk een hele grote bestelling voor 0 euro. Beetje jammer!
Golddigger VWC lid 22 aug 2010 #23 vincer zei: Jammer genoeg kan je niet de hele procedure doorlopen, had namelijk een hele grote bestelling voor 0 euro. Beetje jammer! Klik om te vergroten... Ja maar er staat toch ook dat de voorverkoop pas begint over 100dagen, dus lijkt het me ook dat dan de juiste prijzen er komen te staan.
vincer zei: Jammer genoeg kan je niet de hele procedure doorlopen, had namelijk een hele grote bestelling voor 0 euro. Beetje jammer! Klik om te vergroten... Ja maar er staat toch ook dat de voorverkoop pas begint over 100dagen, dus lijkt het me ook dat dan de juiste prijzen er komen te staan.