Vuurwerk voor alle consumenten

moontan

VWC lid
Vuurwerk voor alle consumenten, Royal Fireworks Nederland B.V uw nieuwe vuurwerk importeur.

Royal Fireworks Nederland B.V. is sinds 2009 één van de nieuwe vuurwerk importeurs die Nederland rijk is. We draaien al jaren lang mee in de professionele vuurwerk wereld, met onder andere het afsteken van vuurwerk shows en het importeren van professioneel vuurwerk.
In het begin van 2009 hebben wij de stap naar het consumenten vuurwerk weten te maken.
Bekijkt u onze website’s en webwinkel; www.royalfireworks.nl en www.vuurwerk-rf.nl

Speciaal voor de Nederlandse consumenten markt heeft Royal Fireworks Nederland B.V. in haar eigen vuurwerk fabrieken in China twee speciale consumenten vuurwerk lijnen ontwikkeld.
Wij hebben met enthousiasme, passie en liefde, professionele vuurwerk artikelen in een consumenten jasje weten te gieten.
Tijdens de productie hebben wij altijd de kwaliteit en veiligheid van het vuurwerk in het oog weten te houden. Veiligheid en Kwaliteit dat is ons vertrekpunt in het bedenken en produceren van vuurwerk.

Al ons vuurwerk voldoet aan de Nederlandse wet en regelgeving volgens het vuurwerkbesluit.
De vuurwerk artikelen zijn door een gekwalificeerd bedrijf getest zowel in Nederland als in China volgens de nadere eisen.

Royal Fireworks Nederland B.V. heeft haar consumenten vuurwerk een professioneel uiterlijk weten te geven, dit ziet u terug in al onze vuurwerk artikelen. De grote vuurwerk effecten en de harde knallen zullen u tot verbazing brengen. Voor dit jaar heeft Royal Fireworks Nederland B.V. 30consumenten vuurwerk cakes al klaar staan en hiervan kan u ook de vuurwerk films van bekijken die hier online staan.

Alle artikelen zijn 1 voor 1 geschoten. Op deze manier krijgt u een duidelijk beeld van het product.

De vuurwerk cakes variëren in het gewicht en in het aantal schoten. Al onze vuurwerk artikelen zijn tot de rand gevuld met kruit, om op deze manier het meest grote effect te behalen.
Later in dit jaar zal dit vuurwerk assortiment aangevuld worden met nog 4 kleinere vuurwerk cakes en 2 goed gevulde vuurwerk fonteinen. De consumenten vuurwerk lijnen zijn; The red Factory Collection en The Royal Garden Collectie

Royal Fireworks Nederland B.V verleent verder nog haar diensten met:

Vuurwerk voor bruiloften.
Vuurwerk voor product demonstraties >> bij de winkelier in de buurt.
Vuurwerk voor evenementen.
Vuurwerk workshops.
Veiligheidsadvisering dmv onze eigen veiligheidsadviseur.

Mocht u, als detaillist geïnteresseerd zijn in ons vuurwerk en heeft u onze vuurwerk demonstratie gemist, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op zodat wij u het een en ander toe kunnen sturen.

Veel plezier met het bekijken van de vuurwerk artikelen,

Tot Ziens

Herbert Bönhke en Jeroen Bakker

Kwaliteit, dat is Uw Winst!

Compleet verast. Voor een nieuwe importeur is het begin altijd lastig. Maar wat een top cakes hebben ze zeg! Heb net eff de lijnen doorgekeken en er zit voor iedereen wel wat tussen. van wat kleinere cakes naar flinke waaiers, alles is met prachtige effecten en vaak ook nog een lekkere finale met wat knallen.

Royal Fireworks is heel goed bezig.

Ben erg blij dat alles zo goed heeft uitgepakt. Ik weet dat er heel veel energie i ingestoken en dat zelfs de simpele dingen zelfs in het begin nog verdomd lastig kunnen zijn voor een beginnende importeur.

Het is zeker een toevoeging voor de nederlandse markt, ik kan niet wachten tot eind december!

Veel succes mannen en maak er wat van !

Suc6 RF! :)

Maar gezien de aanpak, de producten, en natuurlijk de mensen en het enthousiasme wat ik gemerkt heb bij de workshop gaat dan helemaal goed komen! :)

Ik heb de films van VWC van de producten nu gezien en ik kan maar 1 ding zeggen:
Een geweldige nieuwkomer Royal Fireworks
Er zitten verfrissende nieuwe dingen bij.
Wat ik wel jammer vind is dat de cake,s niet die prijs hebben waar ik op gehoopt had. Sommige artikelen vind ik te duur. Maar goed je kan niet alles hebben in het leven zeg ik maar.
Ik wens Royal Fireworks veel succes, aan het vuurwerk zal het zeker niet gaan liggen.

Royal Fireworks heeft erg mooi vuurwerk op de markt gebracht.
Ben bij een demo van ze geweest, wij waren er toen al erg over te spreken.
Er komen dit jaar zeker wat producten in de collectie.

Jemig, het valt me nu pas op hoe weinig kruit in de meeste potten zit. Wel heel mooi wat daarmee bereikt wordt qua effecten, maar wát een prijzen voor zo'n kleine inhoud! Beetje van de zotte hoor.

Ben het er mee eens dat sommige prijzen aan de hoge kant zijn.
Voor een 19 shots pot meer dan 30 euro vragen is een beetje teveel van het goede is mijn idee. Moet wel toegeven dat het wel kwaliteit is.
Het is natuurlijk wel leuk dat er weer een nieuwe importeur is die probeert innovatief te zijn.

Vergeleken met andere importeurs als wolff en brave wichers liggen de prijzen naar mijn mening te hoog. Je betaald bij Royal fireworks 2 euro per tube, dit is gewoon te veel. Ik vraag me daarom af of Royal fireworks gaat overleven in het consumenten vuurwerk wereldje. Kwaliteit van de potten is bij allemaal wel redelijk, en er zitten ook een paar toppers tussen. Het probleem is enkel de hoge prijs van de producten. Vergelijkbare potten haal je bij de concurrenten weg voor de helft!

Wat ik me af vraag, hebben jullie een marktonderzoek uit laten voeren of zelf uitgevoerd? Concurrentie is moordend, ik vraag me af of jullie kunnen concurreren met deze prijzen en dit vuurwerk assortiment.

Iedereen is blij met een nieuwe importeur, dat begrijp ik. Maar ik vraag me af of jullie er volgend jaar nog zijn.

Uiteraard wel ontzettend veel succes gewenst!

Groetjes,

200mm

Laatst bewerkt:
Nu alle filmpjes en prijzen bekend zijn moet ik zeggen dat ik zéér geinteresseerd ben in hun producten :)
Voor de prijsverlagingen was ik dat al, maar na de prijsverlagingen zijn er nog meer producten die binnen mijn marge vallen.
Ook komt het heel loyaal over dat ze de dalende kosten doorberekenen naar de klanten, hoewel ik ook snap dat ze natuurlijk eerst de markt moeten bestormen door de prijzen aantrekkelijk te maken.
Hopelijk zijn ze ook zo loyaal als ze in de toekomst een groter marktaandeel bezitten :rolleyes:

Qua uitstraling vind ik het allemaal heel professioneel overkomen.
De productfilmpjes zijn van goede kwaliteit, de cakes per stuk geschoten en er word niet gelogen over de kruitinhoud. 450 gram is b.v. geen 500 gram.
Ze hebben meteen een redelijk gevarieerd aanbod met een aantal heel mooi uitgewerkte effecten.
Verder prima dat er nu ook een aantal kleine budgetcakes bij zijn gekomen met op het oog prima effecten, een leuke toevoeging.
En dat er een salutefinale in een aantal cakes zit verwerkt vind ik ook prachtig.
Natuurlijk zijn er een paar cakes die ik iets te duur vind, maar over het algemeen zijn de prijzen heel schappelijk in mijn ogen.

Het enige wat nog roet in het eten kan gooien zijn de demo's. Als blijkt dat de producten daar tegenvallen en afwijken van de filmpjes uit China dan veranderd de boel natuurlijk weer, maar voor nu zal ik alles in het werk stellen om het grootste deel van mijn collectie uit Bonfireworks, Royal & Wolff te laten bestaan.
Na mijn mening hebben deze importeurs de beste cakes voor de beste prijzen en mijn lijst bestaat dan ook voor het grootste deel uit hun producten.

Al met al heb ik een prima eerste indruk van Royal Fireworks :)

Nou je hoeft niet te twijfelen hoor.
Ik kom net terug van de Royal vuurwerk workshop en ik op twee na alle consumenten cakes gezien.
En ik moet zeggen, dat ik het top spul vind.
Mooie volle effecten, knal potje (weet ff de naam niet) knalt lekker.

Me mond viel open en dat zeg ik niet omdat Royal vw dat aan me gevraagd heeft.
Maar dat zeg ik puur uit me zelf.
Echt mooi vuurwerk, wat kwalitatief echt boven de massa uitsteekt.

Moet gewloof ik een lijstje aanpassen...:wink:
Krijg een beetje chronische jeuk van lijstjes aanpassen...:wink:

Hier even een paar algemen opmerkingen van mij ten aanzien van het merk Royal.

Kort samengevat: een erg goed merk op het gebied van siercakes.
+ Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
+ Betrouwbaar en uniform vuurwerk (elke pot is gelijk, praktisch geen schoten met sterren tot op de grond etc.)
+ Veel goede bursts. Echt daverende knallen soms!
+ Prachtige waaiers in een betaalbare prijsklasse.
+ Bijzonder heldere en felle kleuren. ook mooie kleurcombinaties.

- Salute schoten zijn vaak niet harder dan de knal van de normale siereffecten.
- Er wordt vrijwel niet gewerkt met fluit effecten in de cakes. Jammer, vind ik.
- Ook mines zouden meer gebruikt mogen worden.
- Sommige cakes knallen zó hard, dat het effect uit elkaar geknald wordt (zie Silver Willow).
- Een paar waaier cakes gaan mijns inziens té snel. Ze zouden best 20% langzamer mogen gaan.

Back
Bovenaan