RoodGroen
VWC lid
GaafEn we gaan weer verder met oud vuurwerk afsteken. Beginnen met een hele gave 'koekentrommel' of 'taart'.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
GaafEn we gaan weer verder met oud vuurwerk afsteken. Beginnen met een hele gave 'koekentrommel' of 'taart'.
Gaaf hoor dat oude spul stoken. Vooral die taart brengt bij mij mooie herinneringen boven, ik was altijd gek op die dingen en zou er best nog eens een willen hebben. Een jaar of 8 geleden ben ik nog eens bij een winkeltje in de buurt van Maasmechelen geweest, dat was bij een man in z'n garage, en die had ze gewoon nog staan. Helaas was dat het laatste jaar van z'n winkeltje omdat z'n vergunning niet verlengd werd.En we gaan weer verder met oud vuurwerk afsteken. Beginnend met een hele gave 'koekentrommel' of 'taart'.
Om te janken, zoveel pareltjes gewoon gedumpt, wat is dit zonde zegPak de zakdoeken er maar bij!
Vandaag bij de plaatselijk vuilstort
Bekijk bijlage 1825654
Bekijk bijlage 1825655Bekijk bijlage 1825656Bekijk bijlage 1825657Bekijk bijlage 1825658