stefantvs VWC lid 9 mei 2011 #21 Hier alleen 1x original vest 1x hamberger fireworks petje 1x zena pet
Vinnievuurwerk VWC lid 9 mei 2011 #22 @theo. verrek die fontijn met dat shirt erin. prachtig om die weer eens te zien. en ja die confettie. hahahahhahah De meeste t-shirt komen mij zeker bekend voor. zo heb ik ook een verzameling petjes hangen van div vuurwerk merken.
@theo. verrek die fontijn met dat shirt erin. prachtig om die weer eens te zien. en ja die confettie. hahahahhahah De meeste t-shirt komen mij zeker bekend voor. zo heb ik ook een verzameling petjes hangen van div vuurwerk merken.
the cigarman VWC lid 9 mei 2011 #23 Een x aantal foto's foto's van me t-shirts, truien vesten/hoody's, petten. Truien. 2 x vest The Cigarman. 1 x vest Orginal. (Lekker warm trouwens.) Achterkant. Voorkant. FPM trui. Voorkant. Achterkant. T-shirts. Cigarman t-shirt. 4 FPM t-shirts. Voorkanten. Fallas 5th anniversary. Fallas Treuno. Fallas mascleta/treuno's. FPM logo algemeen. Sydney harbour bridge/vuurwerk millenium. VWC 5 jaar t-shirt. Petten. Lesli pet, met oplichtend vuurwerk effect. (Misschien te zien op de foto's?) Petten van Wolff, Orginal, enz, enz. Dat was het wel zo'n beetje.
Een x aantal foto's foto's van me t-shirts, truien vesten/hoody's, petten. Truien. 2 x vest The Cigarman. 1 x vest Orginal. (Lekker warm trouwens.) Achterkant. Voorkant. FPM trui. Voorkant. Achterkant. T-shirts. Cigarman t-shirt. 4 FPM t-shirts. Voorkanten. Fallas 5th anniversary. Fallas Treuno. Fallas mascleta/treuno's. FPM logo algemeen. Sydney harbour bridge/vuurwerk millenium. VWC 5 jaar t-shirt. Petten. Lesli pet, met oplichtend vuurwerk effect. (Misschien te zien op de foto's?) Petten van Wolff, Orginal, enz, enz. Dat was het wel zo'n beetje.