Vuurwerk Slooijer Nijverdal

Prachtig om te zien dat iedereen gewoon kartonnen koopt alsof het niets is.
Tuurlijk is de prijs meer an geweldig dus is het ook vrij logisch.
Hoop dat deze manier van verkopen door winkels blijft de komende jaren.

Je wordt met zulke prijzen gewoon erg hebberig. Leuk stukje marketing van de heren uit Nijverdal:)

Op de valreep ook nog een Royal bestelling gedaan:
Karton:
- Flying coal
- Reign of fire
- Kingdom of peace
- Fire emblem
- Beautiful leaves
- Magic tree
- Silver willow
- Fire flower
- Sky of blessing
- Exploding box

Salute uitverkocht

Salute uitverkocht

Ik weet het, was net te laat met bestellen, account aangemaakt en weg was de laatste....vis dus net naast het net!:cry::cry::cry::cry::cry:

Misschien hebben sommigen van jullie het al gezien!

Morgen 21 november gaat onze supermarkt spaaractie van start. Bij ''Supercoop'' in Nijverdal kun je nu sparen voor MEGA kortingen op fantastisch vuurwerk.

Deze actie is meer voor de lokale klanten, maar we willen het hier ook even laten weten.

Meer informatie en de folder vindt je op onze site www.slooijervuurwerk.nl en dan even op de banner klikken.

Check ook onze Facebook pagina voor leuke foto's Facebook

Groeten,

Team Slooijer vuurwerk Nijverdal :D

Hey mede vuurwerkfanaten,

De Extreme Salute's zijn er weer!

Slechts €105,- per karton!!

Nog 25 stuks, nu is het echt.... OP=OP!!

Groeten,

Slooijer vuurwerk Nijverdal, niets is ons te gek.

als ze die van Valk goed hebben bekeken natuurlijk, maar geef je kleine kans dat ze daar onder gaan duiken.

Daarbij heb je ook te maken met twee verschillende winkels die andere collecties voeren he?

Dat is natuurlijk helemaal waar. Ik heb alleen vorig jaar een aantal royal cake's bij harings gekocht voor een goede prijs. Hot chains bijv. voor 30 euro. Als ze deze prijzen ook bij slooier hanteren ga ik het zeker overwegen om naast een deel dat ik bij valk haal ook een deel bij slooier te kopen.
Want zeg nou zelf, bij valk hebben ze geen goede waaier voor ongeveer 30 euro

Alle prijzen staan online :)

LET OP!! Alle prijzen op de site en in de folder gelden OOK tijdens de losse verkoop!

Dus gegarandeerd lage prijzen!

Slooijer vuurwerk Nijverdal niet is ons te gek.

Donderdag avond 8 dec. vuurwerk demo in Hellendoorn, op de hofmansweide. Aanvang 19:00.
Er wordt Royal geschoten, waaronder 6 van hun nieuwe cakes!

Back
Bovenaan