Vuurwerk Slooijer Nijverdal

Zo net een karton Vast fortune besteld.
Zal vast nog wel meer bijkomen;)

O ja ik ben gek van cake's waar alleen blauw en goud in zit.
welke zouden jullie dan aanraden?

je was me net voor jesse! Maar dat is zeker een aanrader ja...sowieso al, maar als je van goud en blauw houd helemaal :D

Effect van de fire flower blijft langer hangen en heeft mooi mine effect....magic tree zorgt voor geweld in de straat

Zijn allebei goede opties maar de magic tree vind ik persoonlijk beter. De burst is echt hard! vorig jaar bij de demo van orthen was dit 1 van de hardst knallende cakes terwijl de SS ook geschoten werd. Dat zegt al genoeg denk ik..

Btw top actie....wel één die gericht is op de freaks..heb al een wishlist en een medestander voor de aankoop...komt helemaal goed

weet iemand of er bij de kartonaktie nog producten van anderren merken bijkomen?
sta op het punt om 3 karton te bestellen zou beetje naar zijn als er morgen opeens wolff bijkomt:wink:

Hallo,

Waarom is dat gek dan? in de kartonvoordeel heb je 1 cake voor €32,- normaal €65,-

Groeten

Team Slooijer vuurwerk Nijverdal

Mij hoor je geen commentaar geven hoor :D Maar het klopt wel wat metallicafan zzegt..alleen is het niet gek. Als je er maar eentje wilt, dan koop je hem los...maar als je slim bent koop je hem per karton :D

Ben benieuwd wat er nog bijkomt.

Kan niet wachten zeg, heb vandaag mijn winkel gevonden!:D

Nu moet valk nog online komen voor het losse spul.

Dealers zitten 300 meter uit elkaar

Binnenkort komen meer cakes in de kartonvoordeel waaronder Showtime!

Houd de site in de gaten.

Ik hou hem zeker in de gaten.

En als ik dan bij nieuwe producten kijk.
Zie ik al dat je kartonnen van showtime kan kopen.

Alleen er zijn nog geen foto's en er staat niet bij hoeveel in 1 karton zit.

Ik zeg nu niet iets, wat je liever niet hebt ofwel?

Back
Bovenaan