RandomDaniel
VWC lid
Lijkt er op dat dit dan een omlabeling is van het Rubro Buurtassortiment dit jaar? Die heeft ook artikelnummer 1000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik betwijfel het. Sommige effecten komen niet overeen in de productvideo'sLijkt er op dat dit dan een omlabeling is van het Rubro Buurtassortiment dit jaar? Die heeft ook artikelnummer 1000
Toch wederom een melding ter waarschuwing. Ik heb vanavond weer een geprobeerd maar een deel knalde op de grond uit elkaar. Betreft aankoop 2024. Dus misschien is probleem opgelost. Maar denk er maar om.De hele set
Ai dat is niet zo mooi. Is er bekend welke batch nummers slecht zijn? Deze had ik bedacht in een show maar daar maak ik me nu wel zorgen om. Vorig jaar had ik ze ook en toen waren ze wel goed.Toch wederom een melding ter waarschuwing. Ik heb vanavond weer een geprobeerd maar een deel knalde op de grond uit elkaar. Betreft aankoop 2024. Dus misschien is probleem opgelost. Maar denk er maar om.
Ai dat is niet zo mooi. Is er bekend welke batch nummers slecht zijn? Deze had ik bedacht in een show maar daar maak ik me nu wel zorgen om. Vorig jaar had ik ze ook en toen waren ze wel goed.