Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff vraagje heren! moet er gepind worden of contant betaald worden? of zijn beide opties mogelijk volgende week?

Weet iemand of en van welke compound de Valencia Falla's een omlabeling is? Het filmpje op de site overtuigd mij niet per se, maar wil toch meer info over deze compound voor ik hem van mijn lijstje gooi.

Dankje Getiem. Die bedoelde ik idd. Maar wat een matig product is dit zeg. Er zit nog meer kracht in een normale 500-grammer.

Vuurwerk is duurder geworden, maar op Black Friday gaan we bij Vuurwerk Outlet terug naar oude prijzen zoals alleen wij dat kunnen!

We houden je nog even in spanning welke artikelen, maar we verzekeren je dat je er blij van wordt :D

Black Friday-social.png

Laatst bewerkt:
Lekker ochtendje met (aankondigingen op) acties! Ben er zelf nog niet over uit wat ik precies wil kopen, maar gaat komende tijd in ieder geval nog wel wat bijkomen. Wellicht wacht ik op de freakavond, maar kan ook zijn dat vandaag of morgen nog even "een impulsje" doe.

Ander vraagje: Geldt niet specifiek voor Outlet, maar misschien ook voor meerdere zaken. Ik zag gisteren dat de Joy Ride er bij gekomen is. Deze kwam namelijk bovenaan de pagina terecht, waardoor hij direct opviel. Maar ik heb ook het idee dat nieuwe artikelen (nieuw op de site, niet productiejaar ofzo) soms 'random' op pagina 3 komen. Is er een optie om te selecteren op meest recent toegevoegde artikelen? Ik zit best vaak op jullie website en ben vooral benieuwd naar nieuwe dingen. Het oude heb ik namelijk al gezien. Nu zie ik soms het aantal 500-gram cakes van 48 naar 50 gaan, maar dan moet ik pagina's over om te zoeken welke er bij gekomen is.

Topacties weer deze week en dus twijfel twijfel twijfel...

Valt me op dat sommige video's niet laden op de site van Groningen, terwijl Haulerwijk wel laadt. Het gaat om de video van Blitz en Triple Trouble

Ben heel benieuwd naar de ouderwetse prijzen, jammer dat er geen ouderwetse producten meer zijn :D

Lekker ochtendje met (aankondigingen op) acties! Ben er zelf nog niet over uit wat ik precies wil kopen, maar gaat komende tijd in ieder geval nog wel wat bijkomen. Wellicht wacht ik op de freakavond, maar kan ook zijn dat vandaag of morgen nog even "een impulsje" doe.

Ander vraagje: Geldt niet specifiek voor Outlet, maar misschien ook voor meerdere zaken. Ik zag gisteren dat de Joy Ride er bij gekomen is. Deze kwam namelijk bovenaan de pagina terecht, waardoor hij direct opviel. Maar ik heb ook het idee dat nieuwe artikelen (nieuw op de site, niet productiejaar ofzo) soms 'random' op pagina 3 komen. Is er een optie om te selecteren op meest recent toegevoegde artikelen? Ik zit best vaak op jullie website en ben vooral benieuwd naar nieuwe dingen. Het oude heb ik namelijk al gezien. Nu zie ik soms het aantal 500-gram cakes van 48 naar 50 gaan, maar dan moet ik pagina's over om te zoeken welke er bij gekomen is.

Standaard kunnen wij kiezen uit sorteren op artikelnummer, prijs of meest verkocht. Wij hebben het op artikelnummer staan en hanteren een structuur om voor iedere importeur een ander nummer te gebruiken. Op deze manier komen alle producten van 1 importeur bij elkaar te staan. Je zelf de sortering nog aanpassen of een filter toepassen. Echter een filter voor laatst toegevoegd is er helaas niet. Ik zal eens overleggen of we een aparte categorie met nieuwe artikelen kunnen aanmaken, maar dit blijft handwerk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan