Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bestelling geplaatst! Super hoor, jullie aanbod, prijzen en service is top, dank daarvoor. Ik ben nog wel nieuwsgierig of de Rave box en the Legend nog bij één van de vestigingen beschikbaar zullen komen?

Daar staan voor mij zeker wat interessante artikelen tussen, hier gaan we wel bestellen. Vind het voor deze tijden zeker goede prijzen. En zoals gezegd, keus is enorm.

Eerste bestelling geplaatst! Super hoor, jullie aanbod, prijzen en service is top, dank daarvoor. Ik ben nog wel nieuwsgierig of de Rave box en the Legend nog bij één van de vestigingen beschikbaar zullen komen?

Rave box is nog beschikbaar in Vierhuizen! In overige filialen zijn beiden al uitverkocht van vorig jaar en deze zijn niet geannuleerd door deze klanten.

Is de wensenlijst bij iedereen kapot? Elke keer als ik een wensenlijst maak (ben ingelogd) en de volgende dag weer kijk is alles weer leeg.

Hoelang duurt het voordat je je bestel bevestiging in de mail krijgt? Vrijdag besteld maar nog geen mail gezien. Ook niet in spam

Hoelang duurt het voordat je je bestel bevestiging in de mail krijgt? Vrijdag besteld maar nog geen mail gezien. Ook niet in spam

Ik kreeg de mail binnen een paar minuten na bestellen/afrekenen.
Maandagochtend even bellen lijkt mij niet onverstandig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan