BlackIce45
VWC lid
Eerste bestelling geplaatst! Super hoor, jullie aanbod, prijzen en service is top, dank daarvoor. Ik ben nog wel nieuwsgierig of de Rave box en the Legend nog bij één van de vestigingen beschikbaar zullen komen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haulerwijk heeft echt al teveel artikelen. 792!!! verschillende... Van Haulerwijk naar Joure is maar een klein stukje.![]()
Jemig, zat er ff te kijken maar ben ik blij dat ik daar niet kan komen, veel te veel verleidingen... Maar daar zijn alle fonteinen dus, Tailgate Fan én Funke speelgoed, aaaarghHaulerwijk heeft echt al teveel artikelen. 792!!! verschillende...
Eerste bestelling geplaatst! Super hoor, jullie aanbod, prijzen en service is top, dank daarvoor. Ik ben nog wel nieuwsgierig of de Rave box en the Legend nog bij één van de vestigingen beschikbaar zullen komen?
komt er nog een lading lucky no19? of nog andere assortimenten bij?
Hoelang duurt het voordat je je bestel bevestiging in de mail krijgt? Vrijdag besteld maar nog geen mail gezien. Ook niet in spam
Hoelang duurt het voordat je je bestel bevestiging in de mail krijgt? Vrijdag besteld maar nog geen mail gezien. Ook niet in spam
Is de wensenlijst bij iedereen kapot? Elke keer als ik een wensenlijst maak (ben ingelogd) en de volgende dag weer kijk is alles weer leeg.