Vuurwerk outlet Haulerwijk, Groningen, Joure, Vierhuizen, Roden & Assen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijpelijk! Ik was persoonlijk ook zonder acties wel gekomen haha, stukje vlees, biertje en zeuren over vuurwerk klinkt me altijd goed. Vast bedrag pp rekenen dan komt het vast goed. Acties erbij zou het inderdaad helemaal afmaken.

Ben wel benieuwd als andere dit ook leuk lijkt?

Zeker weten!

Unleash The Lion

317744663_600576885402907_7577388267354772446_n.jpg
Wint nederland de vierde wedstrijd van het wk. Dan volgt deze spectaculaire aanbieding. De Double Trouble van volt.

Als Nederland wint wordt de kortingscode geactiveerd en kan je na afloop van de wedstrijd dit product in je winkelwagen stoppen en tijdens het afrekenen de kortingscode WILHELMUS toepassen. Je korting is direct zichtbaar. De code werkt tot 22:00 uur, dus wees er snel bij!

Hoe werkt het voorraad systeem van vw outlet eigenlijk?
Van 1 bepaalde cakebox kun je bijvoorbeeld maar 2 in je mandje doen, bij 3 krijg je de melding deze niet op voorraad te hebben.
Zijn alle online bestelde items echt in de bunker al of worden er nog last minute leveringen verwacht?

Vraag dit voor een vervelende ervaring die ik in een andere winkel heb gehad waar de bestelde artikelen niet aanwezig waren.

Zit immers toch al maanden uit te zoeken, vergelijken en plannen wat je nou precies wilt hebben :)

Van 1 bepaalde cakebox kun je bijvoorbeeld maar 2 in je mandje doen, bij 3 krijg je de melding deze niet op voorraad te hebben.
Zijn alle online bestelde items echt in de bunker al of worden er nog last minute leveringen verwacht?

Vraag dit voor een vervelende ervaring die ik in een andere winkel heb gehad waar de bestelde artikelen niet aanwezig waren.

Zit immers toch al maanden uit te zoeken, vergelijken en plannen wat je nou precies wilt hebben :)
Is bij mij met VW outlet eigenlijk altijd goed gegaan. Enkele keer was iets er niet (meer) maar werd altijd netjes opgelost

Nou ik ben ook wel benieuwd of alle artikelen van de doorgeschoven bestellingen in de bunker liggen,niet dat als je er straks staat op de afhaaldagen blijkt dat bepaalde artikelen naar het buitenland zijn gegaan en je dus in de drukte even snel iets anders moet uitzoeken...

Met de bunkertour tijdens de freakdag heb ik een hoop van mijn spulletjes zien liggen, ook wat soms maar 1 stuk van was, dus dat zit volgens mij wel goed hoor met die doorgeschoven bestellingen!

Alles wat jij besteld hebt, hebben we in huis en krijg je ook geleverd. Er kan wel eens iets fout gaan, bijvoorbeeld dat bij orders pakken een verkeerd product wordt uitgeleverd en wanneer producten nog binnen moeten komen en we krijgen van de importeur bijvoorbeeld maar 20, terwijl we 100 besteld hebben. In de loop der jaren weten we wel alle mogelijke fouten en we houden met zoveel mogelijk zaken rekening. Daarom gaat er vrij weinig fout. Voor dit jaar is alles zo goed als binnen en hoef je je nergens zorgen om te maken

Nou ik ben ook wel benieuwd of alle artikelen van de doorgeschoven bestellingen in de bunker liggen,niet dat als je er straks staat op de afhaaldagen blijkt dat bepaalde artikelen naar het buitenland zijn gegaan en je dus in de drukte even snel iets anders moet uitzoeken...

Wat in een bestelling zit, hoort niet op een andere wijze uitgeleverd te worden. Tenzij er een andere fout is ontstaan hoor je dus gewoon alles te krijgen. Ook als de order doorgeschoven is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan