Vuurwerk Oud En Nieuw Show 31-12-2010

Vuurwerkbieb

VWC lid
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

in het begin stond de camera iets te laag ingesteld, excuses hiervoor

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Super! Da's wel even een feestje :D.

Kun je hier meer over vertellen? Zoals: wat voor potten heb je zoal geschoten, en hoe heb je ze doorverbonden (gewoon lonten, of elektrische ontsteking, of nog anders)?

Bedankt voor het delen ;)!

Dank je wel voor je reactie thunderstruck. Wat af ging waren rond de 40 cakes, allemaal doorgelont. Ik had daarvoor nog zo'n 10 cakes staan maar het dunne viscolont deed niet wat het moest doen :( Die cakes heb ik dus eerst stuk voor stuk nog afgestoken. De rest was doorverbonden met sneller lont.

Wat het precies was weet ik niet, maar kan het wel ongeveer vertellen wat er tussenstond: Spaceshooters, Black Surprise, Silver Salutes, Asian Budget Cake B, Zware Jongens, Sky Symphony, 3-stage whistle, mega boost, Outrageous, Super Seventy, Golden Willow, Jaguar, verder nog wat Hardix, Vuurwerk Totaal en Royal Fireworks spul. En van het meeste meer dan 1, stonden iets van 4 a 5 zware jongens, 8 silver salutes, 3 sky symphony, etc.

Vuurwerkbieb Mini Oud & Nieuw Show 3

Vuurwerkbieb Mini Oud & Nieuw Show 3

+ YouTube Video

Het waren zoveel cakes, dat ik zelf ook even moest helpen met aansteken, waardoor het filmen er even niet van kwam in het begin, maar om jullie toch nog iets te kunnen laten zien, hierbij het filmpje

Keurige films Rob, bedankt jongen.
Vol gas daar in Leeuwarden bij jou voor.
Heb je volgens een thema geschoten of was het gewoon "tjakka"

Ik heb gaf mn hulptroepen wat cakes in de handen om door te verbinden welke in mijn beleving goed bij elkaar zouden passen. Hopelijk zijn er volgend jaar nog meer hulptroepen dan kunnen we een nog grotere show aanleggen. Liefhebbers? / Vrijwilligers?

Bedankt voor je reactie overigens Fred, Erg leuk zo'n reactie te krijgen van een Man die bijna is opgebouwd uit kruit ;)

Alleen het eerste filmpje is overigens doorgelont, de rest was met max zo'n 10 man tegelijk lontjes aansteken.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan