Vuurwerk Orthen

Ziet er zeer goed uit idd!
Heb alleen wel een kartonaanvraag gedaan en de prijs per cake die ik dan betaal is hoger, dan de 35% korting :p
Klopt dat wel of?

Wij plannen de freakbestellingen zoveel mogelijk in tussen 06:00-09:00 en 20:00-22:00
Dit omdat we dan meer rust hebben en men de bestellingen niet in de volle drukte moet ophalen en controleren.

gr

Krijgen wij daar nog een mail over dan hoelaat en wanneer wij onze bestelling op moetten halen?
Want ik had aangegeven bij mijn bestelling 28 dec. tussen 13:00 -14:00

gr

Waarom is de Scorpion serie van Broekhoff nu als assortiment te koop en niet meer los? Ik zou het snappen wanneer jullie hier dan ook een goedkopere prijs van zouden maken, maar nu moet je dus alle 4 kopen voor 190 euro wat nog steeds 47,50 per stuk is. Ik vond hier 1 a 2 van goed. Niet zo'n mooie move zou ik zeggen. :(

Waarom is de Scorpion serie van Broekhoff nu als assortiment te koop en niet meer los? Ik zou het snappen wanneer jullie hier dan ook een goedkopere prijs van zouden maken, maar nu moet je dus alle 4 kopen voor 190 euro wat nog steeds 47,50 per stuk is. Ik vond hier 1 a 2 van goed. Niet zo'n mooie move zou ik zeggen. :(

Als je ons goed kent weet je dat daar nog 35% vanaf gaat.
Dus geloof niet dat ze ergens goedkoper zijn.

Het ook de reden dat we ze in een set hebben gezet.
Anders moeten we alle dozen openen voor die 2 goede en de wat mindere blijven staan.
Dus mij lijkt dit een zeer nette move.
En wie weet wat de prijs nog doet.

gr

Ik zie een aantal producten verdwijnen... gaan er nog meer af? Ik hoop namelijk morgenmiddag te bestellen en ik zou het fijn vinden als alles er dan nog op zou staan.

De producten die verdwijnen zijn waarschijnlijk de producten die nu al atverkocht zijn..
Verder vind ik het ook een goede move wat orthen doet om die cake's te bundelen voor een mooie prijs.
in mijn ogen word het zo voordeliger voor bijde partijen!

Goed bezig Orthen!

Als je ons goed kent weet je dat daar nog 35% vanaf gaat.
Dus geloof niet dat ze ergens goedkoper zijn.

Het ook de reden dat we ze in een set hebben gezet.
Anders moeten we alle dozen openen voor die 2 goede en de wat mindere blijven staan.
Dus mij lijkt dit een zeer nette move.
En wie weet wat de prijs nog doet.

gr

Jullie hadden ze los te koop staan voor 47,50! Nu verkopen jullie ze alleen per 4 en wordt het dus
190,- dat is dan nog steeds 4 x 47,50. Het is er im ieder geval niet goedkoper op geworden terwijl het wel een kartonprijs had moeten zijn wat iig lager zou moeten liggen dan die 190.-, toch?
Verder vind ik het niet zo mooie zet omdat ik tot nu toe nog aan het wachten ben op kartonprijzen van andere produkten en maar geen info van Gilbert krijg en dus mijn bestelling niet kan maken, heb mijn vraag al op 31 oktober verstuurd en daarna nog een paar keer een mail gestuurd.. Ondertussen krijg je dus wel alle soorten aanpassingen op de site, waaronder dus dit.

Verder vind ik het niet zo mooie zet omdat ik tot nu toe nog aan het wachten ben op kartonprijzen van andere produkten en maar geen info van Gilbert krijg en dus mijn bestelling niet kan maken, heb mijn vraag al op 31 oktober verstuurd en daarna nog een paar keer een mail gestuurd.. Ondertussen krijg je dus wel alle soorten aanpassingen op de site, waaronder dus dit.
Dat is idd vervelend.
Echter is Gilbert de man achter Orthen een erg druk baasje!
Ik zou ook niet zo snel zijn met al die 100den mails beandwoorden.
hij moet diverse winkels op ruimen/ inoorde maken/ inladen,
het gewone werk gaat ook door..
Maar goed ik snap de frustratie!
maar als het goed is heb je ervaring met orthen tog?
Mijn ervaring is dat het wachte word beloond en als je er iets er van zecht als het wat rustiger is bij orthen het vaak meer dan goed met je word gemaakt..

maar goed dat is mijn ervaring

Jullie hadden ze los te koop staan voor 47,50! Nu verkopen jullie ze alleen per 4 en wordt het dus
190,- dat is dan nog steeds 4 x 47,50. Het is er im ieder geval niet goedkoper op geworden terwijl het wel een kartonprijs had moeten zijn wat iig lager zou moeten liggen dan die 190.-, toch?

Normaliter ben ik vrij aardig,En zo kent iedereen mij ook.
Echter is dat ook af en toe niet zo en dat is nu.
Het valt mij op dat je de laatste tijd zowiezo een beetje slechte zin heb over het algeheel.
We krijgen nog niet eens de tijd om dingen aan te passen en leuker te maken.
We waren namelijk nog niet klaar wat betreft de Scorpion.

Ik verwacht dan ook een openlijk welgemeend excus waneer je onderstaan leest!

SCORPION 1+2+3+4 VOOR 112.50,- per set NETTO!!!

Wacht bij intresse niet te lang want dit is een tijdelijke aanbieding!!!

Woohw SCORPION 1+2+3+4 VOOR 112.50,- per set NETTO!!!

Nou nou we gaan jou vaker boos maken.. !
whopa en besteld:wink:

Ik heb een vraagje, ga samen met een andere freak de 29e s'avonds tussen 21.00 en 22.00 ophalen. Nu is mijn vraag dus, kan ik dan ook nog wat dingen los bijkopen?

Snap je reactie pyromaniac, kritiek hoort er echter altijd bij als je producten verkoopt/aanbied. Kun je het beste gewoon zo vriendelijk mogelijk mee omgaan, daar krijg je als winkelier het meeste mee voor elkaar.
Morgenavond ben ik een weekend bij mijn vader waar ik ook oud en nieuw ga vieren omdat me meeste maten daar nog in de buurt wonen, ik ga dan dus bestellen.
Nou dacht ik dat me lijstje compleet was, maar deze prijs maakt het weer heel verleidelijk om wat meer uit te geven of nieuwe keuzes te maken...

Ik heb een vraagje, ga samen met een andere freak de 29e s'avonds tussen 21.00 en 22.00 ophalen. Nu is mijn vraag dus, kan ik dan ook nog wat dingen los bijkopen?

Nee,Dat gaat helaas niet:p

Even zonder gekheid.
Tuurlijk kan dat,Echter weet ik niet of we dan nog kortingen hanteren.
Dat moeten we dan even bekijken.

gr

wat denk je zelf? de winkel is dan tog ook gewoon open!
tuurlijk zou dat kunnen. lijkt mij logisch tog?

Dat zou dan helemaal top zijn, Kan ivm met mijn loonstortingen in december nog zo'n 250 euro besteden en was van plan dat bij jullie uit te gaan geven :p IS het dan ook mogelijk om contant te betalen of alleen via pin. Was afgelopen jaar namelijk in een andere winkel savonds niet meer contant afrekenen.

Dat zou dan helemaal top zijn, Kan ivm met mijn loonstortingen in december nog zo'n 250 euro besteden en was van plan dat bij jullie uit te gaan geven :p IS het dan ook mogelijk om contant te betalen of alleen via pin. Was afgelopen jaar namelijk in een andere winkel savonds niet meer contant afrekenen.

Daar komen we wel uit.

gr

Top,had het ook niet anders verwacht! Vorig jaar al zeer goede service gehad. Was namelijk met ov,dagje den bosch met een goede vriendin van me. Hebben ze me van Tolbrug met behulp van een tekening en een aantal keer uitleg gegeven toch naar orthen geholpen. De man die me de uitleg gaf keek me wel raar aan nadat ik serieus meende te gaan lopen.

Top,had het ook niet anders verwacht! Vorig jaar al zeer goede service gehad. Was namelijk met ov,dagje den bosch met een goede vriendin van me. Hebben ze me van Tolbrug met behulp van een tekening en een aantal keer uitleg gegeven toch naar orthen geholpen. De man die me de uitleg gaf keek me wel raar aan nadat ik serieus meende te gaan lopen.

Je had ook even kunnen vragen naar andere opties.
Hadden ook wel als uitzondering vervoer kunnen regelen.

gr

Back
Bovenaan