Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer kun jij je vuurwerk ophalen?

Het liefste natuurlijk gewoon zo snel als mogelijk, dus de 29e gelijk van start met een ronde maken. Wel ben ik van plan komend jaar ook de 30e een ronde te gaan maken, lekker even de sfeerproeven en wellicht zelfs nog wel de 31e even de winkel in het dorp bezoeken. Heerlijk om die ''eindejaarsstress'' te zien altijd in die winkels!

Liefst gelijk de eerste dag zo vroeg mogelijk, tijd wel nodig om alles op te halen en uit te pakken. Dit jaar begint de feest rond een uur of 06:00 uur.

Dit jaar besloten om het rustiger aan te doen. Ik heb nu op de 29e maar 1/2 winkels gepland staan, wel een grote bestelling. Dan de 30e nog een langere rit met 3 winkels en aardig wat kilometers. Maar rond een uur of 15:00 ben ik dan klaar.

29ste een tripje door zuid holland en eindigend in mijn woonplaats voor een bestelling. De 30ste, mogelijk een keer naar duitsland. Hangt er wel vanaf of ik dit jaar bij staffel ga bestellen of niet.

Het liefst haal ik alle bestellingen de 29e op. Kan het vuurwerk indien nodig nog een beetje extra drogen. De 30e alle kooien verwijderen en beginnen met aan elkaar knopen. De 31e is vooral wachten tot 18 uur om los te kunnen gaan.

Het liefst haal ik alle bestellingen de 29e op. Kan het vuurwerk indien nodig nog een beetje extra drogen. De 30e alle kooien verwijderen en beginnen met aan elkaar knopen. De 31e is vooral wachten tot 18 uur om los te kunnen gaan.

Precies dit.

Maar daarbij ook de eerste 2 verkoopdagen nog even de Aldi's, Lidl's e.d. in Duitsland bezoeken voor de kleine vuurwerk hebbedingetjes...

Ja, hier kijk ik echt enorm naar uit. Echt gemist de afgelopen 2 jaar. Het afhalen vind ik 1 van de mooiste dingen van oud en nieuw. Haal het dan ook altijd de eerste dag op, wil zo lang mogelijk van het spul genieten. Wat kijk ik er naar uit om midden in de nacht de auto in te stappen met de top2000 aan.

Ik haal het liefst al het vw op de eerste verkoopdag, dan is er genoeg tijd om voorbereidingen te doen. projectjes of bijv ontkooien.

De planning was om het te verspreiden over 2 dagen. Maar door een brainfart 2 jaar geleden alles op dezelfde dag besteld en nog krap qua tijden ook. omdat ik niet met een volle auto naar de andere winkel wil rijden. dus het wordt een stressvolle eerste dag voor mij. :bonk:

29ste een tripje door zuid holland en eindigend in mijn woonplaats voor een bestelling. De 30ste, mogelijk een keer naar duitsland. Hangt er wel vanaf of ik dit jaar bij staffel ga bestellen of niet.

Ik denk dat we elkaar tegen komen. Mijn planning is precies hetzelf, eerste dag rondje Zuid-Holland en tweede dag ritje Duitsland. Door Duitsland moet ik wel redelijk wat km maken maar mnu is het over twee dagen ipv alles op een dag. 2019/2020 heb ik meer dan 1000 km in een Nacht gedaan waardoor ik op de 29st aardig brak was. Dat wilde ik niet nog een keer. geen Staffel voor mij dit jaar

In de nacht van 28/29 vuurwerk Almere haven.
En dan de 29 richting Duitsland om naar de Lidl en Aldi te gaan
Dan de 30 richting zuid-holland en dan 31 misschien nog richten het noorden van Nederland maar dat is nog afwachten wat vuurwerk outlet gaat doen.

Ik ga lekker 3 dagen de auto in. Het zwaartepunt ligt wel op de 29e met 2 winkels in Gronau, graaien in de streek tussen Nordhorn en Meppen en op de terugweg nog ff langs de Knalkeet.

De 30e staat voorlopig alleen een ritje naar Noord-Limburg op de planning, dus dan kan ik in de middag lekker "klussen".

De 31e in de ochtend nog ff naar Woerden en De Driesprong en dan snel naar huis voor de laatste voorbereidingen voor de Nacht der Nachten. Zin an!

Dan kom je waarschijnlijk bij ons in Woerden langs. Gezellig! We hebben dan ook echt wel leuke outlet online staan, zoals de 3XHeaven voor €69,99, Blushing Crossettes voor €17,50, Crossfire 1+1 samen voor €29,99 etc. Tot dan en mocht het rustig zijn in de winkel, dan is er altijd tijd voor een praatje.

Ik ga lekker 3 dagen de auto in. Het zwaartepunt ligt wel op de 29e met 2 winkels in Gronau, graaien in de streek tussen Nordhorn en Meppen en op de terugweg nog ff langs de Knalkeet.

De 30e staat voorlopig alleen een ritje naar Noord-Limburg op de planning, dus dan kan ik in de middag lekker "klussen".

De 31e in de ochtend nog ff naar Woerden en De Driesprong en dan snel naar huis voor de laatste voorbereidingen voor de Nacht der Nachten. Zin an!

Zojuist is wel duidelijk geworden dat we de 29e sowieso richting het Oosten des lands gaan, Vuurwerkstaffel it is! :handsup:

Het liefst echt zo mogelijk, ik zou het (afgezien van de sfeer en de weg er naar toe) ook het liefst het hele jaar door kunnen kopen maar helaas. Over het algemeen op tijd halen, 29e voor 12:00 alles in huis en daarna kooien knippen enz. Als er op die dag nog tijd is en anders de volgende dag nog even rustig langs wat winkels voor de sfeer en soms nog wat mee te pakken.

Hier maar 2 winkels, de 29e 2 winkels in de avond. Net genoeg tijd om tussendoor naar huis te rijden. De 30 in de avond nog een restant ophalen. Liefste steeds met 2 auto's zodat we op/rond de 25kg per auto zitten. Ik heb geen zin in stress, vandaar ook maar 2 winkels redelijk in de buurt, en met 2 auto's rijden.

Dit jaar 7 winkels, 3 op de 29e, en 4 op de 30e. Kan niet wachten om alles in bezit te hebben!
Gezellig met 3 auto's op pad voor een aantal winkels :)

29ste 6 winkels door zuid-holland en noord-holland, de 30ste niet naar duitsland maar naar Friesland :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan