Vuurwerk nieuws uit China

RF JEROEN

VWC lid
Goedemorgen vuurwerk liefhebbers in Nederland,

Velen zijn misschien al aan het kijken naar de nieuwe artikelen voor 2011.
Anderen zijn misschien bezig om een leverancier te zoeken voor een toevoeging op het assortiment wat men al heeft.

Op dit moment zijn we bezig om in China met onze vuurwerk producten.
We zijn op zoek naar speciale cakes voor elk wat wils.
We hebben afgelopen jaar nog intenser met onze leveranciers gesproken over de "wil" van de nederlanders en hun eisen.

We hopen dit jaar een overtreffende stap te kunnen maken zodat onze royalfireworks lijnen, Royal Garden, Red Factory en The FU een nog betere bekendheid krijgen.

Mocht de tijd het toe laten zullen we later deze week hier meer berichten posten.

Vanuit China in ieder geval een fijne dag gewenst.

Groeten

Team Royal Fireworks

vuurwerk royalfireworks webshop

Nou anders ik wel:D
vond het afgelopen jaar wat minder met de Fu-colection.
De efecten waren schitterend maar de burst...
Ik hoop dat ze dat gaan aan passen.
Maar nieuwe producten zijn ook welkom hoor!

Iig Royal is goed bezig!

Tip aan royal.
Probeer de cake's van dichter bij te filmen als dit mogelijk is.
Want op de films van The fu collectie is het van te ver gefilmd.

Nieuws uit China

Nieuws uit China

Liefhebbers en beste detaillisten,

We zijn weer terug van de massage na de demo die we hadden in het stadion.
Dat stadion is echt in 1 woord idioot.
Je weet niet waar je moet kijken.

Je kan het vergelijken met wat zullen we zeggen een snoep winkel, je mag alles zien en aanpakken en je weet gewoon niet waar je moet beginnen :)

Op een afstand van 30 meter staan de verschillende fabrieken hun producten te testen, de een doet vuurpijlen, de ander doet consumenten vuurwerk en weer een ander doet alleen professioneel vuurwerk.

In ieder geval we hebben weer mooie artikelen gezien,

Hierbij wat kiekjes van wat we hier kunnen delen met jullie.
Morgen weer een nieuwe dag dus snel slapen en dan snel weer verder met de speurtocht

Voor nu vanaf hier slaap lekker, en voor daar een fijne avond.

Groeten

Team Royal Fireworks

Prachtige foto's Jeroen, bedankt. Ik wens jullie veel plezier/wijsheid toe verder in China, maak er wat moois van, maar RF kennende komt dat helemaal goed!

Jeroen en co,veel succes daar in China! Ben benieuwd met van voor een producten,jullie ons dit jaar gaan verrassen. Zal de berichtgeving in dit topic volgen. En trouwens,mooie foto,s.

Die 2e en 3e foto zijn inderdaad schitterend zeg!:D
Heel veel plezier daar en heel veel succes met de zaken daar!:D Maar dat gaat vast goed komen!

Dat ziet er weer erg schitterend uit...
Ben benieuwd wat al dat mooi zal gaan toevoegen aan de collectie voor 2011, in ieder geval ziet dit er al erg veel belovend uit.
Jeroen + crew succes en veel plezier daar, dat wij er aan het einde van dit jaar plezier aan mogen hebben :D

Vuurwerk maar waar komt het nou vandaan?

Vuurwerk maar waar komt het nou vandaan?

Goedemorgen beste lezers en vrienden,

Op verzoek van een aantal lezers en fans omdat niet iedereen hier aanwezig kan zijn willen we jullie de omgeving laten zien en wat er zoal te zien is in de fabrieken.

Het vuurwerk is al mooi, maar vergeet de omgeving niet, China is prachtig.
Later als we weer thuis zijn zullen we in alle rust nog meer kiekjes laten zien zodat jullie een nog betere indruk van het geheel krijgen.

Voor nu moet het even met deze foto's

Fijne dag allemaal en tot ziens hier in dit topic,

Team Royal Fireworks

nice!
erg mooie foto's!
bedankt voor het delen.
ik ben erg benieuwd wat royal allemaal in petto heeft voor ons de liefhebber.

Leuk om elke dag een stukje met foto's te zien verschijnen!
Ik hou het goed in de gaten!

Foto's zien er goed uit allemaal:).

Ik wist dat de kwaliteit al super was van Royal fireworks maar ook nog communicatieve goed waren wist ik nog niet. Nu wel! Royal ga zo door!

beste freaks

bedankt voor de positieve berichten tot nu toe , wij zullen ons best doen jullie zoveel mogelijk op de hoogte tehouden van alle ontwikkelingen hier in china, maar we gaan natuurlijk nog lang niet alles verklappen hahahahaha we weten wie er allemaal mee kijken , maar we beloven jullie dat , jullie ook ditjaar weer versteld zullen staan van ons

mvg

team royalfireworks

Back
Bovenaan