Vuurwerk Inkoopcombinatie Nederland

Voorlopige dealerlijst:

Kwekerij Souman te Hattem
Johan de Knaller te Almere
Rijwijkse Vuurwerkhal
ABC Vuurwerk te Arkel

Het lijstje zal nog wel niet compleet zijn

Als ze in de echt net zo zijn als op film wil ik van allemaal 1 karton, heerlijke effecten zeg, mooie kwaliteit en goede kleuren!

Valt me toch tegen als je dit vergelijkt met andere eigen vuurwerk inkoop bedrijven, zoals bijvoorbeeld pronk vuuurwerk.

Zien er idd echt prachtig uit,Echer zoals al aangegeven zijn het de demofilmpjes uit China.
En dan wilt men idd nog wel eens wat extra grammetjes gebruiken.

Wil ze eerst eens op nederlandse bodem zien presteren.

grtz

Een hoop nieuwe potten van cafferata > xplosion lijn, zijn deze potten... ze zijn er allemaal in terug te vinden haha

Als je ook had gekeken naar de video's dan zie je dat ze beginnen met Cafferata. Het zijn inderdaad allemaal omlabelingen van nieuwe producten uit de Xplosion serie.

Helaas is deze nog niet in nederland. heb zojuist contact gehad en ze konden wel wat melden over de kwaliteit die de potten op het filmpje geven:

Wat de filmpje van de Vuurwerk TOP Collectie/nieuwe XPLOSION potten betreft, deze zijn gemaakt van reeds geproduceerde producten, welke we ook in Nederland gaan verkopen, dus daar is niets mee geknoeid zoals je suggereert.

Duidelijker kan toch niet?
waarschijnlijk gewoon echt goed vuurwerk, of toch niet?

Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die straatfilmpjes hebben van deze lijn.
Want ik lees hier dat sommige mensen twijfelen aan de kwaliteit van dit product.
Dus ben wel benieuwd. Temeer omdat ik zelf vorig jaar ook in de verkoop stond en deze potten verkocht.
Dan wil ik wel weten of ze het echt waard zijn.
greetzzz

Ze zijn het dubbel en dwars waard, vooral de 2 goedkoopste. erg volle, mooie boeketten!
die goedkoopste had 4X betere uitwerking dan Heavy 3 doorgelont aan elkaar.. en dat voor een goedkopere prijs ;)

Gisteravond werd de Shinign Dawn afgestoken op een feestje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zoals je aan de reacties kunt horen waren er al de nodige biertjes genuttigd... :)

Back
Bovenaan