Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja inderdaad! Ik zie er alleen maar nadelen in. Dus toch oprecht benieuwd waarom sommigen dit doen.
Is het misschien om de cake beter te laten drogen? Folie eraf, dan kunnen de bombette's makkelijker wat drogen de laatste paar dagen...
Folie eraf en rijst in de tubes gooien. Succes verzekerd.![]()
Ik begrijp totaal niet waarom mensen zich met O&N met nylon of andere brandbare kleding op straat begeven...kan alleen maar onnozelheid of masochisme zijn, maar dit weer geheel terzijde. Om het on-topic te houden: ga een goede O&N jas uit te kast halen of kopenHeb zelf ooit eens een cake (Golden Palm ProLine) gehad die zijn eerste bombette slechts 3 meter hoog schoot met brandgaten in meerdere jassen als gevolg
Het belangrijkste wat ik ga doen is het zo goed mogelijk laten drogen. Alles in de woonkamer, verwarming aan en drogen maar. Probeer de luchtvochtigheid zo laag mogelijk te houden. Zit nu op de 30%. Kijken of ik dit kan houden de komende dagen.
Hoe meet je dat ?
Het belangrijkste wat ik ga doen is het zo goed mogelijk laten drogen. Alles in de woonkamer, verwarming aan en drogen maar. Probeer de luchtvochtigheid zo laag mogelijk te houden. Zit nu op de 30%. Kijken of ik dit kan houden de komende dagen.
Allemachtig wat een planning. Ik pleur het neer en schiet het af![]()