Vuurwerk in huis... en nu ?

Netjes opstellen en lekker een paar dagen er naar kijken

Laatst bewerkt:
Even een snelle blik werpen op de aangekochte spullen en met de eerste compounds de funadatie neerleggen voor het muurtje! Nog ff vlug bakkie koffie drinken en dan snel door naar de volgende winkel!

Wanneer alles in huis is van elk product even een mooi fototje maken, daarna een muurtje bouwen!

Nadat alles in huis is doen we in de avond uitsorteren en alvast prepareren wat nodig is.

Denk aan doorlonten, tape los snijden, omdozen verwijderen. volgorde bepalen, etc, en als het per ongeluk nog gebeurt een kooi knippen.
Eigenlijk heb ik dit jaar pas voor het eerst een grote collectie.

Je zal wel lang bezig geweest zijn met doorlonten, tape los snijden en omdozen verwijderen..

Hoe bepaal je de volgorde als je nog nooit een grote collectie hebt gehad? :bonk:

Je mag niet jokken he.

'Ongeloofwaardig' zou een betere nick geweest zijn.

Laatst bewerkt:
Eerst altijd het besefmoment; wat heb je gedaan??.. Lichte paniek, want het is weer erg veel. Ontkooien buiten, met paar dozen naar binnen. Die vast klaarmaken. Gereedschap op die dagen is: metaalschaar; snellont, doorzichtige tape, schilderstape en een schaar. Dan sorteren naar moment van afsteken en niet weten waar ik alles moet laten. En natuurlijk af en toe even langslopen aaien en alles van bovenstaande natuurlijk met een glimlach van oor tot oor.

Eerst alle labels bekijken, dan muurtje bouwen en foto's maken! Daarna vaak nog een paar keer verplaatsen en op mogelijke afsteekvolgordes zetten. Komt in de praktijk natuurlijk niks van terecht :bonk:

Nadat alles in huis is doen we in de avond uitsorteren en alvast prepareren wat nodig is.

Denk aan doorlonten, tape los snijden, omdozen verwijderen. volgorde bepalen, etc, en als het per ongeluk nog gebeurt een kooi knippen.
Eigenlijk heb ik dit jaar pas voor het eerst een grote collectie.
Je zal wel lang bezig geweest zijn met doorlonten, tape los snijden en omdozen verwijderen..

Hoe bepaal je de volgorde als je nog nooit een grote collectie hebt gehad? :bonk:

Je mag niet jokken he.

'Ongeloofwaardig' zou een betere nick geweest zijn.
De vraag hier is wat jij doet zodra je je spullen binnen hebt. Wat doe je als je bij desbetreffende plek/kamer bent waar je vuurwerk staat.
Is de drang om die kamer binnen te gaan iedere keer aanwezig en is die
drang groot, laat je het spul staan of verplaats je het ieder uur?

Laat het hier weten.

Ik omschrijf simpelweg wat ik DIT jaar ga doen, wat het plan is met de (grote) collectie van dit jaar.

En ja, ook met mijn bescheiden collectie van vorig jaar heb ik: doorgelont, tape los gesneden, omdozen verwijdert en een volgorde bepaald.

Aannames zijn dodelijk. :thumbsup:

Hier is het wel hele tijd naar het vuurwerk toelopen ja, ff kruitsnuiven alles nog een paar keer nalopen
Mocht je je afvragen waarom sommige van je gekochte producten slecht presteren,dan heb je nu het antwoord gegeven op het waarom.
Als je al het kruit eruit snuift dan is het eind resultaat bij afsteken: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Dat heeft dus niks te maken met vochtige producten of een slechte batch,dat is gewoon je eigen schuld :d :p

Back
Bovenaan