Vuurwerk festival Scheveningen 2016

fexZy

VWC lid
Data Internationaal Vuurwerkfestival 2016 bekend!

De data voor aankomende zomer zijn bekend! De 37ste editie van het Internationale Vuurwerkfestival Scheveningen zal plaats gaan vinden op de vrijdagen en zaterdagen van 12 & 13 en 19 & 20 augustus!

Stad/dorp: Scheveningen

Datum:
12-08-2016
13-08-2016
19-08-2016
20-08-2016

Tijdstip: 21.45 en 22.30

Schietbedrijf: Xena Vuurwerk BV. plus vier internationale schietbedrijven (nog nader te bepalen)

Max.kaliber: 6 inch

Bron
http://vuurwerkfestivalscheveningen.nl/

&

https://www.facebook.com/vuurwerkfestival?fref=ts

Nog mensen aanwezig van het forum op dit festival?

Fex.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het ligt er een beetje aan welke schietbedrijven er komen of ik zal gaan. Vind het altijd zo'n drama om Schveningen weer uit te komen... Maar goed, dan zetten we de auto maar wat verder weg. Wel erg leuk dat er nu echt buitenlandse bedrijven gaan komen.

Laatst bewerkt:
Ben in principe niet van plan om hier langs te gaan.. vooral door de afstand.
Daarbij inderdaad lastig om daar nog weg te komen 's avonds, dus moet je al voor een hotelletje gaan o.i.d.

Ik ben benieuwd wat er komt.. als daar iets uitzonderlijk leuks bij zit dan zal ik er zeker nog eens over denken :)

Tenzij ik echt geen geld meer heb voor de benzine of parkeerkosten, tenzij ik andere planningen/afspraken heb, tenzij het me verboden word te gaan...Dan ga ik niet. Maar anders is er een zeer grote kans dat ik er alweer bij ben. Gewoon weer elke dag heen en weer rijden en in de file staan.

Ik ben en blijf van mening dat die klote gemeente waarin dit georganiseerd word, die tijdslimiet voor parkeren, op zijn minst, deze 4 dagen moet opheffen. Ze lopen echt veel geld mis hierdoor namelijk (Het is onmogelijk de hele stad te controleren namelijk). Maar goed, hersenen hebben ze niet in dit land die politici, dus zal wel weer een drama worden. Dus ga denk ik maar weer illegaal parkeren bij de vuurtoren. (Ze hebben t wel geleerd rondom de parkeergarage, maar die staat al om 7 uur vol).

Ik ga sowieso alleen, misschien gaat me zusje mee. Dus als mensen nog mee willen van uit Gouda, er zijn nog 2 plaatsen vrij in mijn auto als ik het goed heb.

Ik roep al jaren dat ik er heen wil, maar dit jaar gaat het gebeuren, hotelletje in de buurt en dan 2 dagen meepikken.

Hotel is al geboekt voor 12,13 en 14 augustus, en de fietsen staan klaar...geen gezeik met parkeren maar 2km fietsen vanuit het hotel in den haag tot op de boulevard..

Misschien toch nog de moeite om te gaan
Kijken.Alleen welke 4 bedrijven komen er schieten en hopen op een beetje normaal budget.

Zelfde verhaal als kwintos, als er leuke bedrijven komen ga ik proberen die kant op te gaan.

Volgens de buren moet er binnen nu en 2 weken bekend gemaakt gaan worden welke bedrijven er komen schieten. Spannend!! :holland:

Ik ben ook heel benieuwd welke namen er zullen gaan schieten. Misschien dat ik er dan toch een tripje aan waag.

Vorig jaar ook naar 1 van de shows geweest. Wat een drama om de stad in te komen, we waren ruimschoots aanwezig,maar het verkeer stond helemaal vast in het centrum. Hebben de eerste show vanuit de auto in de file moeten bekijken. De 2e wel op het strand kunnen zien. We waren om 2330 weer terug bij de parkeergarage en hebben die pas om 0245 kunnen verlaten waardoor ik pas om 0515 weer thuis was. TIP: ga niet met de auto daar naar het centrum maar neem een fiets mee achterop en parkeer hem ergens buiten het centrum.

Ik ga in ieder geval 1 show maar denk dat de andere shows er ook wel bijkomen..
Woon gelukkig in het centrum van Den Haag dus kan het makkelijk aanfietsen :D

Elk jaar dat gezeur over parkeren. Zet je auto in de woonwijken ervoor. Altijd plek en max 30 min lopen. Kom er al jaren en nooit last met verkeer/parkeren!

Elk jaar dat gezeur over parkeren. Zet je auto in de woonwijken ervoor. Altijd plek en max 30 min lopen. Kom er al jaren en nooit last met verkeer/parkeren!

Ik ben niet zo bekend in Den Haag kerel, was uberhaupt de 2e keer in mijn leven dat ik daar kom. Kom niet uit een stad en ben die drukte ook niet gewend. Dus als je dat gezeur vind.

Als jullie nou allemaal gewoon even je motorrijbewijs halen dan is het probleem ook opgelost :cool:

Back
Bovenaan