Vuurwerk collectie 2013-2014

Redband94

VWC lid
Hallo vuurwerk fans, na heel druk geweest te zijn dan eindelijk me eerste vuurwerk collectie gefilmd met een mede vuurwerk fanaat.

https://www.youtube.com/watch?v=HopN7xwW3m8

Deze collectie is wel geheel legaal, dit omdat ik gewoon niet geïnteresseerd ben in illegaal vuurwerk.

Misschien dat jullie nog tips hebben voor een volgend filmpje, of echte aanraders die ik er volgend jaar in moet hebben.

Bedankt voor het kijken!

Redband94

leuk filmpje hoor! ik denk dat voor jongens zoals jij het overdag stoken helemaal belangrijk is, het grootste deel van je collectie bestaat uit het kleinere grut! zonde dat die uren nu verloren gaan.

Leuke film! Zoals Koen al aangeeft gaan jullie het stoken vanaf 10 uur heel erg missen denk ik. Jullie hebben écht een hoop klein grij! Ik geniet er echt van om dit zo te zien, zo was ik namelijk ook! Wat me wel opvalt is dat jullie een grote collectie hebben terwijl jullie volgensmij best jong zijn haha. Netjes hoor!

Mooie en gevarieerde collectie had je!Goed uitgekozen :).
"Vroeger" had ik niet zo'n collectie,wat niet wegneemt dat ik dubbel en dwars geniet van je filmpje hoor!
Ik hoop dat je je dit jaar net zo vermaakt,ondanks,het verbod.

Leuk om weer eens zo'n collectiefilm voorbij te zien komen. Zit mooi spul bij ja.
Je kan het mooi vertellen allemaal haha!

ps, flinke weerborstel ook :D :p

Bedankt allemaal voor de leuke reacties. Daar doe ik het tenslotte ook voor.
En klopt we beginnen om 10 uur en komen pas met avond eten terug.

We gaan dit jaar voor wat minder waarschijnlijk en weer een mengelmoes van sier en klein grut.
We kregen trouwens financiële steun van familie en zelf gespaard natuurlijk.

Back
Bovenaan