Vuurpijlen special

Wat een gruwelijk leuk festival met die bamboorockets! Dat is nou nog eens het waarderen van vuurwerk. Soms lijken het wel straaljagers man. echt heel vet..
Zat alleen wel telkens te wachten op eentje met een ontzaggelijke dreun...

Laatst bewerkt:
Kolere dat filmpje van Fred en die laatste twee van 3xh vind ik wel heel leuk spul, Fred : met dat geweld waarmee die de lucht in gaat en dan die salute pfff :rolleyes::cool:
3xh : gaaf stukkie met een verassende uitwerking in de lucht :D

Un-friggin-believable Rockets
100 six pound skyrockets fill the sky in just over two minutes. An unbelievable sight.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er is al een tijdje niet meer in ge post in dit topic zie ik :)

Hier een stukje video van ons aller nuchtere Dave met de meest prachtige, mooie en bijzondere vuurpijlen. Die geschoten zijn op een speciaal daar voor in het leven geroepen vuurwerk festival:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Enjoy! :D

Wat me opvalt is dat er tussen al die pijlen van dat filmpje ook een pijl zit met black salute, je ziet dus geen flits. Weet iemand hoe dat werkt ?

Wat me opvalt is dat er tussen al die pijlen van dat filmpje ook een pijl zit met black salute, je ziet dus geen flits. Weet iemand hoe dat werkt ?

Ik kwam op Pyrouniverse het volgende stukje tekst tegen:
'Dark Salute - There are 2 different effects that use the "Dark Salute" name:
1) A salute made with non metallic powder that does not emit much light.
2) A metallic salute that uses a particular 'Dark' Aluminum (Indian Dark. American Dark, German Dark)'

Klinkt aannemelijk aangezien in de doorsnee flash compositie aluminium zorgt voor de felle lichtflits. Er zijn overigens ook salutes die een gekleurde flits hebben (vanaf 00:40)

zo...even een oud topic weer wat opluistering geven :D

en dat met een hele mooie toevoeging mag ik wel zeggen...wat kunnen die amerikanen toch een mooie pijlen bouwen zeg!

kijk en geniet mee:

+ YouTube Video

Vreemd, maar als je toch graag wil kijken dan kan je altijd nog op het filmpje klikken waardoor je rechtstreeks wordt doorgelinkt naar het filmpje op Youtube zelf!

ik moet ook niet vergeten dat mijn pc oud is .
maar goed wel bedankt voor de tip :bye:

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

deze is echt levens moe en niet normaal hard!!
+ YouTube Video

speekers extra hard zetten SVP

hele mooie zieke pijlen!

Back
Bovenaan