Vurige maandagen 2011 - Belgische Kampioenschap Vuurwerk

Volgende week (mits het werkrooster meewerkt) aanwezig om de kunsten van de Rode Baronr en kornuiten te bekijken (DBK).

Zo die show van CBF was wel een van de betere van de afgelopen aantal jaar! Had wel een wow gevoel achteraf en dat gebeurd niet snel!! Zeker kanshebber op de 1e plek!

Ooh, in mijn mening was het een van de mindere, natuurlijk was de finale erg goed maar zeker het begin was niet heel spannend. Dikke tails verpestten de cakes en shells alleen was ook niet echt met bijzondere effecten.
Al moet ik zeggen dat half/half peonies met golden ring wel erg mooi waren. Maar voor de rest was het allemaal standaard

Ja de komende maandag is het dan zover ik mag met Dewico aan de slag.
Dewico mag aantreden en dan gaan we onze 2de plaats verdedigen.
Net nog even contact gehad met Philip en we gaan veel nieuwe soorten bommen schieten die Dewico zelf importeerd.
Ik hoop dat we in ieder geval beter weer hebben als vorig jaar want dat was echt niet leuk.
Dus voor de gene die komen we beginnen 17 uur met bouwen en de show start 22.30 uur.

Vandaag ( 24/8 ) was het dan zover de uitslag werd rond 11.30 uur bekend.
Ja het was weer de 2de plaats voor ons van Dewico en de winnaar van vorig jaar was ook de winnaar van dit jaar.
Echt jammer want de show klopte op de timing naar van een aantal flowerbeds wat ons al in het twijfelen bracht of we 1ste konden worden.
In ieder geval hebben we wel de publieksprijs binnen gehaald wat naar mijn mening ook al een overwinning is.

Jezus wat is dit festival corrupt zeg, Party Fice eerste geworden en CBF 3E, ze weten niet wat vuurwerk is daar pfff Vriendjespolitiek

1. CBF
2. Dewico

CBF had een zeer strakke show, goed getimed mooie producten en een prachtige finale.
De rest was eigenlijk niet zo bijzonder...

Dieter in elk geval gefeliciteerd met de publieksprijs!

Back
Bovenaan