Vulcan | Oman World Fireworks Championship 2010 HD

jammer dat de show van Lacroix-Ruggieri nou net niet op dat kanaal stond. Van de fragmenten die ik gezien heb moet dat nog wel een betere show geweest zijn.

Deze show van Vulcan was ook wel zeer super geschoten, Dat wel.

Inderdaad,was een zeer mooi show van Vulcan maar,vond de show van Lacroix-Ruggieri toch wel mooier en zeker wat er werd geschoten op 12.50 op het nr van de film, Abyss.
Kippevel zeg,Wowwwwwwww,ongelooflijk!!

Van hetzelfde kampioenschap, en dit is ook weer een hele mooie show mannen

MIRNOVEC PIROTEHNIKA AT 2ND ASIAN BEACH GAMES - OMAN
by Mirnovec Pirotehnika

Wat een ontzettend mooie en leuke film zeg!
Vooral de voorbereidingen en de opbouw vind ik fantastisch om te zien:D:D

Winner of the 2010 Oman World Fireworks Championship
Lacroix-Ruggieri
filmed by: Vulcan Fireworks

Zo dan, ik wist dat Lacroix-Ruggieri verdomd leuke pyromusicals kon schieten, maar deze is toch wel heel mooi. Prachtige multicolor bommen, fantastisch blinkerbeeld en een finale die zomaar in m'n top 3 komt.
Bedankt voor de beelden Fred.

Oeh, zie net dat ze dit jaar in Montreal gaan schieten, dat zal dan wel helemaal een giga-show worden.

Laatst bewerkt:
Van hetzelfde kampioenschap, en dit is ook weer een hele mooie show mannen

MIRNOVEC PIROTEHNIKA AT 2ND ASIAN BEACH GAMES - OMAN
by Mirnovec Pirotehnika

Dit vuurwerk heeft niets met het vuurwerk festival te maken.. maar is van het 2e Asian Beach festival zoals je zelf al post.. :wink:

Winner of the 2010 Oman World Fireworks Championship
Lacroix-Ruggieri
filmed by: Vulcan Fireworks

door naar het volgende vuurwerk.. En dat van de winnaar Lacroix-Ruggieri.. Nu wist ik al dat dit bedrijf zeer creatief en mooi uit de hoek kon komen. Maar hier hebben ze me weer eens op het puntje van me buro stoel laten zitten. Wat een prachtig mooi show was me dit zeg.

Mooi materiaal ook van bijvoorbeeld Zaragozana, Ricasa, Caballer, Parente en natuurlijk het vele, vele , vele goud van Igual.. Wat bij mij áltijd een dikke +1 is in shows.. Maar hoe zij ze weer gebruikte( de kamuros met enorme tails) was weer enorm mooi om te zien. De prachtige finale op de muziek van de klokken luider van de Notre Dame, super!

Een terechte winnaar! :D

Back
Bovenaan