Vulcan | Oman World Fireworks Championship 2010 HD

Deze show heeft heeveel weg van mijn showtje met oud en nieuw :p, maar even zonder gekheid : wat een fantastisch spektakel stuk, ik heb watertandend zitten kijken, thnx voor het posten Fred :wink:

Zo dan, wat een ongelovelijk mooie show! Heb geen woorden voor de finale, die is echt grandioos!

heerlijk zeg,

de effecten op 17:40 moet je even checken, echt heel gaaf spul. Een ring met kleurende tips die getimed zijn in de ronde. Echt super! redelijk zeldzaam als je het mij vraagt.

Fred, wat een heerlijke toevoeging weer, waanzinnige show!
Denk dat als ik deze in reallife had meegemaakt, ik de tranen in mijn ogen had staan, wat is dit genieten zeg!!!

Vulcan laat hier even zien wat ze kunnen, ongekend, maar daarbij moet ook wel even gezegd worden dat het vuurwerk van prachtige kwaliteit is, ook weer wat, voor mij, nieuwe effecten ontdekt, super!

Wat Tresher als voorbeeld geeft, wát een bommen!

Denk dat hier een heel best budget voor staat haha. :p

:handsup::applause:

Heerlijk zeg! Wat prachtig geschoten, het verveeld ook echt geen moment, hij staat hier mooi tussen de vuurwerk favorietjes:D De timing loopt ook gewoon erg goed:D

En inderdaad die "ghost" ring is ontzettend gaaf!

Van 20:30 is echt een droomstuk zeg. Die waaiers zijn echt super, heel de show trouwens is grandioos! Vulcan heeft echt kwaliteits vuurwerk, dat zie je ook aan hun consumenten vuurwerk waar beko ook artikelen van heeft, deze zijn meestal ook van goede kwaliteit.

Bedankt voor het plaatsen, showtje is al even geleden maar ben blij dat ik hem gezien heb:)

Super! Zulke mooie bommen, zo lekker getimed.
Bedankt voor het posten Fred, het kanaal staat tussen de favorieten!

Sappig! Echt een puike show die zich gemakkelijk kan meten met welke Europese pyromusical dan ook. Verschillende nieuwe bommen voorbij zien komen ook. Lovely!

Bijzonder mooie show, waar Vulcan groots uitpakt. De show wordt op een lekker tempo geschoten op leuke afwisselende muziek. Tijdens de diverse thema's laten ze zien wat voor een groot assortiment ze hebben, en dat dit van goede kwaliteit is.
Opvallend voor mij waren de prachtige Sunflowers, en andere bijzondere Pattern-shells. Ook op de grond werd er lekker breed met mine's en single-shots gewerkt. Gewoon een show om je vingers bij af te likken.

En dan te bedenken dat ze de tweede plaats hebben gewonnen in Oman.

Hier een interview met Vulcan: Shogun Blog

Lacroix-Ruggieri (Frankrijk) heeft uiteindelijk gewonnen.

jammer dat de show van Lacroix-Ruggieri nou net niet op dat kanaal stond. Van de fragmenten die ik gezien heb moet dat nog wel een betere show geweest zijn.

Deze show van Vulcan was ook wel zeer super geschoten, Dat wel.

Laatst bewerkt:
Nog twee korte filmpjes (incl.set-up)
Films zijn gemaakt door: The Luxury Channel

Oman 2010 World Fireworks Championships : VULCAN
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oman 2010 World Fireworks Championship : LACROIX-RUGGIERI
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

heerlijke finale bij het eerste filmpje.
op vanessa mae, lekkere timing bij 19.36. heerlijk, ik heb genoten.

greetzzz

Van hetzelfde kampioenschap, en dit is ook weer een hele mooie show mannen

MIRNOVEC PIROTEHNIKA AT 2ND ASIAN BEACH GAMES - OMAN
by Mirnovec Pirotehnika

Back
Bovenaan