Vragen van de buren/straat.

De opmerkingen die me van afgelopen jaar nog bijstaan van passerend volk was iig:
"Gelukkig dit jaar voor het laatst!"
"Vind je dit normaal"
"Rot op met je illegale zooi"

En de klassieker:
"Kk op ouwe ik heb allemaal rook in mn ogen gekregen en nu kom ik je de tering slaan" (No joke)

Op het moment dat ik naar hem toe liep met de mededeling dat ik het licht uit zn ogen ging timmeren werd die meegenomen door zn matties.

Ja het was heel gezellig vorig jaar bij ons voor de deur.
Lijkt mij een gezellig buurt Waltr.

Nou is het ook wel. Alleen vorig jaar een stel onbekenden die multibreaks op de grond afstaken en de boel verneukten voor iedereen...

De opmerkingen die me van afgelopen jaar nog bijstaan van passerend volk was iig:
"Gelukkig dit jaar voor het laatst!"
"Vind je dit normaal"
"Rot op met je illegale zooi"

En de klassieker:
"Kk op ouwe ik heb allemaal rook in mn ogen gekregen en nu kom ik je de tering slaan" (No joke)

Op het moment dat ik naar hem toe liep met de mededeling dat ik het licht uit zn ogen ging timmeren werd die meegenomen door zn matties.

Ja het was heel gezellig vorig jaar bij ons voor de deur.
Leuk sfeertje! Voor dit soort debieltjes mag je gewoon een compound op ze kant zetten hoor.

Twas erg heftig hier allemaal. Weet niet waar het ergens meer staat maar heb het idd een beetje van me afgeschreven hier. Hadden 25k schade aan het complex iig. Voordeuren, autos, gevel, ramen etc.

Politie heeft toegezegd om het in de gaten te houden dit jaar... nou dan ist geregeld hé haha.
Dr stond hier een bus in de straat daar werd uit geleverd, via telegram oid

Heb hier snachts volgens het vrouwtje een uur voor me uit staan staren van de ellende/onmacht.

Dit jaar gaan ze dr aan iig.

We gaan het zien.

Twas erg heftig hier allemaal. Weet niet waar het ergens meer staat maar heb het idd een beetje van me afgeschreven hier. Hadden 25k schade aan het complex iig. Voordeuren, autos, gevel, ramen etc.

Politie heeft toegezegd om het in de gaten te houden dit jaar... nou dan ist geregeld hé haha.

Heb hier snachts volgens het vrouwtje een uur voor me uit staan staren van de ellende/onmacht.

We gaan het zien.
Triest dat soort gevallen, helaas lijken ze er bijna altijd mee weg te komen.

We gaan het zien.
Heftig verhaal wel.. kan me voorstellen dat je door ongeloof alles moest laten bezinken die nacht. Ben niet van het snitchen maar bij de eerste shells die op de grond ploffen zou k al bellen (die dingen moeten de lucht in!! Veel mooier ook).. dit soort mensen verpesten het voor de burgers die netjes blijven. Hoop op een normaal uiteinde voor je dit jaar!💪🏼

Thanks, ja komt wel goed (hoop ik). Ik was gewoon aan het stoken en zag die gasten wel stuk verderop en hoorde/zag wel die choleraklappen maar was opeens mn vrouw kwijt toen ik ff boven was. Ik begreep dat zei naar die gasten was en vanaf toen wast mistig in mn hoofd haha.

Heb net al ff lopen zoeken maar kan die lap text niet meer vinden maar staat ergens bij de countdown vorig jaar. Als iemand dat kan vinden mag je van mij gewoon een linkje plaatsen hoor. Die types zijn de reden voor onze huidige problemen...

Laatst bewerkt:
Vorig jaar werd er gevraagd of ik thuis was. Het was voor het eerst ook echt druk met vuurwerk in de straat. De buurman die de vraag stelde had ook bezoek over de vloer wat aardige liefhebbers bleken te zijn. Ben benieuwd hoe het aankomend jaar is.

Wij vieren het dit jaar bij iemand thuis uit de vriendengroep. De vrienden bakken de oliebollen en appelflappen en verzorgen de drank en het avondeten. Ik zorg voor de vuurwerkshow.
De kinderen vragen nu al of ik kom — ik steek samen met hen af, natuurlijk allemaal netjes met een brilletje op.

De Buurman op de hoek bij die vrienden zijn ook fanaten. Dus we steken om de beurt een pot af

Ik krijg diverse vragen:
- Heb je al vuurwerk besteld?
- Wordt het bij jullie in de straat weer zo'n feest? Dan komen we zeker langs
- Geef je een seintje wanneer je gaat beginnen met afsteken? Dan komen we naar buiten
- Waar haal je dat mooie vuurwerk vandaan?
- Die bak heb je zeker in Polen gekocht?
- Die heb je vast niet van de Lidl?
- Heb je d'r nog eentje van? Deze was echt super dik
- Wil je aub stoppen met vuurwerk afsteken? De hond wordt er helemaal gek van / het knalt te hard, ik ben bang voor vuurwerk

En vooral ook veel meningen te horen:
- Belachelijk dat je zo veel afsteekt. Zitten wij de hele avond en nacht in al die herrie
- Voor dat geld zit ik een week all inclusive op Mallorca
- Zo ontzettend blij dat er een vuurwerkverbod komt
- Ik word knettergek van dat vuurwerkgedoe

Het zijn de mensen die het laatst in de wijk zijn komen wonen die anti zijn. Gelukkig zwaar in de minderheid. Het overgrote deel is present op het feestje

Back
Bovenaan