Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@Koala wat is jouw rol binnen Wolff?
) en activiteit hier op VWC. Die schakel tussen liefhebber en branche; maar dan voor alle liefhebbers. Ik probeer zeker maandelijks, maar in Q4 vaker; bij wolff langs te gaan. Ja wat doe ik er eigenlijk...
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen bij Wolff als contact vanuit Vuurwerkfederatie en de vuurwerkliefhebbers. Een schakel tussen liefhebber en branche.
Dat is gegroeid, ik heb inmiddels meegeholpen met social media, product ontwikkeling (Crazy Hornet) en activiteit hier op VWC. Die schakel tussen liefhebber en branche; maar dan voor alle liefhebbers. Ik probeer zeker maandelijks, maar in Q4 vaker; bij wolff langs te gaan.
Voor mij ook een extra stap van de hobby. En super tof om daarvanuit alle positieve reacties te lezen.

Wordt gewaardeerd!Ja wat doe ik er eigenlijk...
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen bij Wolff als contact vanuit Vuurwerkfederatie en de vuurwerkliefhebbers. Een schakel tussen liefhebber en branche.
Dat is gegroeid, ik heb inmiddels meegeholpen met social media, product ontwikkeling (Crazy Hornet) en activiteit hier op VWC. Die schakel tussen liefhebber en branche; maar dan voor alle liefhebbers. Ik probeer zeker maandelijks, maar in Q4 vaker; bij wolff langs te gaan.
Voor mij ook een extra stap van de hobby. En super tof om daarvanuit alle positieve reacties te lezen.
Zijn ze toch nog mee Bezig tjeeWaar in Duitsland kan je straks jullie producten kopen? Kunnen we dat ergens terugvinden op een site ala vuurwerkland?
Zijn ze toch nog mee Bezig tjee![]()