Vragen aan Wolff Vuurwerk 2026-2027!

Complimenten, echt stuk voor stuk toppers wat ik had. Ook de filmpjes en de communicatie op dit forum verdiend een compliment. Gaan jullie dit jaar de Gold Navy, Full Throttle & Tarantula weer importeren, en is er eventueel uitwijk naar Duitsland mogelijk?

Laatst bewerkt:
Wat een gave producten hadden jullie dit jaar weer! Het grootste deel van mijn collectie bestond uit Wolff. Daar heb ik enorm van genoten.
Bedankt ook voor het transparante tonen van beelden uit China en productie. Dat zag er prachtig uit en gaf een goed beeld van de kwaliteit.

1. Hoe heeft de Crazy Hornet het gedaan in de verkoop? Was er een brede vraag naar of alleen liefhebbers?
2. Welk product liep minder hard dan verwacht?
3. Welk product verkocht juist weer beter dan verwacht?
4. Hoe gaan jullie persoonlijk om met de golven van negatieve media en/of vragen uit je directe omgeving?
5. Wat was het mafste verzoek van een winkelier aan jullie dit jaar?
6. Hebben jullie de Pyrofreaks Katwijk eindejaarsshow gezien met 10x tarantula en een eindeloze hoeveelheid ROTP?
7. Als je van vorig jaar een keuze terug kon draaien, welke zou het dan zijn?
8. Sta je nog steeds achter je top 5 van vorig jaar of is die inmiddels weer bijgesteld?
9. Wat maakt de 999 zo’n goeie fontein volgens jullie? En kunnen we nog meer van dit soort fonteinen verwachten? (Graag)
10. De Swirling Thunder en Crazy Cyclone bevatte een nieuw soort fluit effect. Hoe is dat jullie bevallen en kunnen we dit effect later in meer compounds verwachten?
11. Kunnen wij de Monster Phoenix in aangepaste vorm nog verwachten?
12. Hoe gaan jullie waarborgen dat in het geval van een ontheffingsmogelijkheid voor een vuurwerkvereniging, jullie vuurwerk beschikbaar blijft in NL voor die verenigingen?
13. Wie is er verantwoordelijk geweest voor het ontwerp van de Golden Tower? En heeft hij/zij al een bonus ontvangen?
14.Tijdens de productietesten in China, welk product zorgde bij jou toen voor een wauw-effect toen je deze voor het eerst zag?
15. Komen vrienden en familie bij jou vragen om vuurwerkadvies?
16. Hoe kijk je terug op alle jaren samenwerking met Vuurwerkcrew?
17. Hoe vaak lees je mee met ons? En bekijk je dan alleen Wolff producten of ook die van andere importeurs?
18. Als je moest kiezen voor een finale: 4x King Crackling of 2x Tarantula?
19. In Vianen werden de eerste nieuwe Wolff producten in Nederland geschoten tijdens een show. Ben je dan zelf ook aanwezig om te kijken? En zo ja, hoe kijk je daar op terug?
20. Welke vuurwerkdoelstelling wil je persoonlijk nog halen?
21. Komt de mine in de Crazy Hornet weer terug? Geintje. Het is een super gave cake geworden. Voor jullie beeldvorming: mijn maatje had ik een hele zwik vuurwerk aangeraden en toen ik hem na de jaarwisseling tegen kwam zei hij: “The Great Wall viel me tegen, maar die gekke zoemcakes waren vet man! Iedereen had het er over.”

Bedankt voor de tijd en moeite die jullie nemen voor het beantwoorden van de vragen. Ik wens jullie het allerbeste en hopelijk mogen we nog een jaartje van jullie vuurwerk genieten!

Ik heb geen vraag maar alleen maar een compliment. De kwaliteit van de Wolff producten was voor mij met afstand weer de beste van alles wat ik in mijn collectie had.
Fantastisch hoe consistent de productiekwaliteit is en hoe de reacties in de straat mijn keuze voor veel Wolff producten weer rechtvaardigden.

Ik hoop dat we alsnog eind dit jaar weer keihard mogen genieten.

Vandaag is er berichtgeving naar buiten gekomen over de vuurwerkverenigingen. Hoe dat in z’n werk gaat wordt al behoorlijk concreet. Hoe zien jullie dat in z’n algemeen voor jullie (vuurwerkbranche breed) en hoe zien jullie specifiek jullie eigen rol in dit geheel?

Wat een gave producten hadden jullie dit jaar weer! Het grootste deel van mijn collectie bestond uit Wolff. Daar heb ik enorm van genoten.
Bedankt ook voor het transparante tonen van beelden uit China en productie. Dat zag er prachtig uit en gaf een goed beeld van de kwaliteit .
Bedankt voor de tijd en moeite die jullie nemen voor het beantwoorden van de vragen. Ik wens jullie het allerbeste en hopelijk mogen we nog een jaartje van jullie vuurwerk genieten!

Keal.we hebben maar 1 avondje he 😜😜

Zullen proberen eea te beantwoorden :)

Ik las dat je als vereniging als het verbod doorgaat zelf moet contacten met leveranciers / vuurwerk ondernemers gaan jullie dit ook mogelijk maken?

Back
Bovenaan