Vragen aan Wolff Vuurwerk 2025/2026!

Hey Lucas,

Wat leuk om een bericht hier te lezen van je. Dank jullie wel voor de ontzettend toffe acties en prijzen de afgelopen jaren.
De Special Fireworks lijn is echt super tof geworden en is een dikke shoutout naar alle liefhebbers.
Mijn zoon en vrouw waren vorig jaar erg onder de indruk van de Something Different. Tof om te zien dat jullie deze heerlijke compound nieuw leven in blazen.

1. Welke product van de Special lijn is jullie persoonlijke favoriet en waarom?
2. Bij welk product (in de loop der jaren) waren jullie blij verrast dat die zo populair was?
3. Wie bedenkt de namen van het vuurwerk?
4. Als jij een vuurwerkshow moest bedenken en je mocht 5 Wolff dozen gebruiken, welke zou je dan kiezen en in welke volgorde?
5. Heb je wel eens een ontwerp voor een label aangeleverd gekregen die je onmiddellijk geweigerd hebt?
6. Stel je bent 20 jaar terug in de tijd en het is 29 december 07:00. Je gaat vuurwerk halen. Bij welke shop haalde jij toen je vuurwerk en wat voor soort vuurwerk was dat?
7. Fluit niet verbieden of vuurpijlen weer legaal maken?
8. Bij welk product van een andere importeur heb je wel eens gedacht: “Wauw, dat hebben ze goed bedacht. Waarom hebben wij dat niet bedacht?”
9. Bij het zien of horen van welk effect krijg jij altijd nog een glimlach op je gezicht?
10. Welke doos uit jullie nieuwe lijnen moet je in het echt ervaren om te begrijpen hoe tof die geworden is?

Alvast bedankt voor het beantwoorden en heel veel succes/sterkte dit seizoen.

Fijne avond,
Piet

Dit zijn dus echt leuke vragen ook, een heel ander perspectief. Laat Wolff maar vertellen wat zij eigenlijk leuk vinden :yes:

Zijn jullie van plan nog vuurwerk in te kopen voor de (mogelijke) vereniging regel?
Hoe ziet jullie toekomst eruit? Volledig over op cat1? Of over de grens verdergaan?

Het zou mooi zijn als jullie net als Magnum/Broekhoff ook een freak actie op touw zetten als laatste jaar.
Ook de eerder genoemde wens om een (laatste) demo te geven voor winkeliers/liefhebbers zou zeer gewaardeerd worden!

hee lucas , gaan jullie als wolff de trouwe winkeliers en klanten/eindgebruikers die jarenlang het vertrouwen aan jullie gegeven hebben dit jaar nog met echte goede aanbiedingen en prijzen een beetje verwennen als blijk van waardering voor de jaren lange omzet ?? ik vindt eerlijk gezegd de prijzen wel een beetje richting het absurde gaan namelijk ,en ja weet en begrijp dat alles duurder is en wordt ,maar een paar procent puntjes qua marge voor mogelijk het laatste jaar kan er nog wel vanaf toch ;) ;) 🙏🙏 ps het heeft mij tot op heden iig belet om iets uit het nieuwe ass te bestellen en de reeds bestelde uit het "oude "assortiment moet ik maar van afwachten wat er geleverd mag worden (kooi discussie)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan