Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Parachutecake gaat niet gebeuren qua wetgeving/afspraken.Fire Festival terug in het assortiment.
Een parachute cake a.u.b.
Een een hummer cake, zoals de withcraft bijvoorbeeld.
A.u.b. in alle 3 de genoemde artikelen GEEN crackling finale a.u.b.
Nee goeie was nog niet genoemdOw en de concerto rosso trouwens. Weet niet of dat al gezegd is want ik ga niet 3 pagina's terug zoeken...
Van wie?Nu ik hierboven wat gejank in het filmpje hoor..
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Wolff een fluit compound op de markt wilt gaan brengen. Als jullie er heen gaan zouden jullie dat kunnen navragen wat er van waar is en wat we dan kunnen verwachten? Aantal shots? mm? Welke lijn van Wolf?
Mocht zo'n product al uitgebracht zijn wanneer jullie langs gaan dan komt dit uiteraard te vervallen.
Een Wolff demo zou echt tof zijn, vooral omdat het (waarschijnlijk!)de laatste keer is in NLAangezien Wolff Vuurwerk en Vuurwerkcrew een hele lange samenwerking hebben, hopen wij heel veel vragen binnen te krijgen. Waarom? Wij gaan namelijk (waarschijnlijk!) het laatste jaar in met consumentenvuurwerk in Nederland. Ik als liefhebber hoop daarom dat we veel vragen van freaks of liefhebbers kunnen beantwoorden en leuke acties samen kunnen bedenken om dit jaar extra mooi te maken!
Wij zijn benieuwd naar alle vragen!
Groetjes,
Lucas
Wolff Vuurwerk