Vragen aan Wolff Vuurwerk 2025/2026!

Sowieso geen crackling finale als de cake andere effecten daarvoor heeft ;).
Naast de Concerto Rosso en de Panter, zou ik ook graag de Sniper terug zien. Ik weet niet of die destijds in kooi zaten, maar zo niet, dan moet dat gewoon kunnen komend seizoen.

Verder kom ik nog op:
Wings of Darkness, en Stars over Paris van Dynasty.
De oude goud en silver fonteinen, Super 3, BWA 4,5 van de Star Collection

Oh als we zo ver teruggaan in de tijd, zou ik de goeden en zilveren tailbak van de star collection ook waarderen.

Zeg die ene cake die veel mensen vergeten zijn volgens mij de:

Concerto rosso

Ligt dat recept nog ergens in China? Zo ja kan daar een containertje vol van geproduceerd worden?
#vraagikvooreenvriend

Ik zelf vond de Panther, Sniper en Wasp super, die zou ik wel terug willen zien.

En ja de Black Label Black Out, daar reden we vaak toch nog wel even een extra rondje voor om die te scoren.

Vond het assortiment erg leuk destijds van rond de 500 gram. Toch leuk om wat klein spul te hebben wat kwa prijskwaliteit leuk is om op de vooravond te stoken.

En ja jammer dat de oude Cruise Rockets en Goliath niet meer mogen, maar een cake met 3 traps fluit per shot zou wel heel leuk zijn. Of leuk voor de belgische markt de oude cruiserockets. :)

Laatst bewerkt:
Fire Festival terug in het assortiment.

Een parachute cake a.u.b.
Een een hummer cake, zoals de withcraft bijvoorbeeld.

A.u.b. in alle 3 de genoemde artikelen GEEN crackling finale a.u.b.
Parachutecake gaat niet gebeuren qua wetgeving/afspraken.

Helaas trouwens want jou snap ik wel ;)

Ow en de concerto rosso trouwens. Weet niet of dat al gezegd is want ik ga niet 3 pagina's terug zoeken...

Laatst bewerkt:
Nu ik hierboven wat gejank in het filmpje hoor..

Ik heb in de wandelgangen gehoord dat Wolff een fluit compound op de markt wilt gaan brengen. Als jullie er heen gaan zouden jullie dat kunnen navragen wat er van waar is en wat we dan kunnen verwachten? Aantal shots? mm? Welke lijn van Wolf?

Mocht zo'n product al uitgebracht zijn wanneer jullie langs gaan dan komt dit uiteraard te vervallen.
Van wie? 😆

We hebben al veel mogen zien van Wolff voor het komend seizoen, maar we hebben zeker nog vragen hier die een antwoord nodig hebben. Laat het weten welke vragen er nog meer zijn, we gaan er in de komende weken heen.

Wat is de intentie voor 2026? Niemand weet definitief waar ie aan toe is. Durven jullie de gok te nemen om nog iets voor de Nl markt te bestellen?

Aangezien Wolff Vuurwerk en Vuurwerkcrew een hele lange samenwerking hebben, hopen wij heel veel vragen binnen te krijgen. Waarom? Wij gaan namelijk (waarschijnlijk!) het laatste jaar in met consumentenvuurwerk in Nederland. Ik als liefhebber hoop daarom dat we veel vragen van freaks of liefhebbers kunnen beantwoorden en leuke acties samen kunnen bedenken om dit jaar extra mooi te maken!

Wij zijn benieuwd naar alle vragen!

Groetjes,

Lucas
Wolff Vuurwerk

Aangezien Wolff Vuurwerk en Vuurwerkcrew een hele lange samenwerking hebben, hopen wij heel veel vragen binnen te krijgen. Waarom? Wij gaan namelijk (waarschijnlijk!) het laatste jaar in met consumentenvuurwerk in Nederland. Ik als liefhebber hoop daarom dat we veel vragen van freaks of liefhebbers kunnen beantwoorden en leuke acties samen kunnen bedenken om dit jaar extra mooi te maken!

Wij zijn benieuwd naar alle vragen!

Groetjes,

Lucas
Wolff Vuurwerk
Een Wolff demo zou echt tof zijn, vooral omdat het (waarschijnlijk!)de laatste keer is in NL

Ok.

Hebben jullie de afgelopen jaren overwogen om op persoonlijke titel te strijden tegen de overheid? Zo ja waarom is dat niet gedaan?

Houdt wolff vuurwerk op met bestaan als er een definitief verbod komt? Of wat is plan B?

Wat betekent het verbod voor jullie vaste fabrieken? Hebben die genoeg andere markten of dreigen die om te vallen?

Ha Lucas,

1: Hoe ziet de toekomst eruit voor Wolff Vuurwerk? Blijft jullie hoofdkantoor in Nederland of gaan jullie de grens over?
2: Hebben jullie al meer informatie omtrent de effecten met fluit en swirl?
3: Als ze er in Duitsland ook een eind aan gaan breien. Waar gaan jullie je dan op focussen?

Ik hoop dat dit niet het laatste jaar wordt voor consumenten vuurwerk in Nederland.

Wat zijn bij jullie op kantoor de mooiste (persoonlijke) momenten geweest:
-qua ontwikkelingen in vuurwerk algemeen
- qua ontwikkelingen binnen het bedrijf
- qua samenwerking met vwc

• Like
Waarderingen: GMP
Hey Lucas,

Wat leuk om een bericht hier te lezen van je. Dank jullie wel voor de ontzettend toffe acties en prijzen de afgelopen jaren.
De Special Fireworks lijn is echt super tof geworden en is een dikke shoutout naar alle liefhebbers.
Mijn zoon en vrouw waren vorig jaar erg onder de indruk van de Something Different. Tof om te zien dat jullie deze heerlijke compound nieuw leven in blazen.

1. Welke product van de Special lijn is jullie persoonlijke favoriet en waarom?
2. Bij welk product (in de loop der jaren) waren jullie blij verrast dat die zo populair was?
3. Wie bedenkt de namen van het vuurwerk?
4. Als jij een vuurwerkshow moest bedenken en je mocht 5 Wolff dozen gebruiken, welke zou je dan kiezen en in welke volgorde?
5. Heb je wel eens een ontwerp voor een label aangeleverd gekregen die je onmiddellijk geweigerd hebt?
6. Stel je bent 20 jaar terug in de tijd en het is 29 december 07:00. Je gaat vuurwerk halen. Bij welke shop haalde jij toen je vuurwerk en wat voor soort vuurwerk was dat?
7. Fluit niet verbieden of vuurpijlen weer legaal maken?
8. Bij welk product van een andere importeur heb je wel eens gedacht: “Wauw, dat hebben ze goed bedacht. Waarom hebben wij dat niet bedacht?”
9. Bij het zien of horen van welk effect krijg jij altijd nog een glimlach op je gezicht?
10. Welke doos uit jullie nieuwe lijnen moet je in het echt ervaren om te begrijpen hoe tof die geworden is?

Alvast bedankt voor het beantwoorden en heel veel succes/sterkte dit seizoen.

Fijne avond,
Piet

Back
Bovenaan