Vragen aan Rubro Vuurwerk 2025/2026!

Imo probeert rubro een slaatje te slaan van het laatste jaar door met exhorbitante prijzen te adverteren op dozen en dan doen alsof het je een superdeal hebt, tja de consument slikt het wel weer als zoete koek, slimme marketingsstrategie van Ruud
Volgens mij zijn dit ook omdozen van Hollandivani of hoe die toko heet. Zij hebben Rubro producten maar dan met andere namen en inhoud enz.

Ze staan er namelijk om bekend om belachelijke prijzen op de doos te zetten waardoor de neutrale koper denkt een deal gescoord te hebben 🤣

Dit jaar zijn er veel Rubro producten te koop, waarbij zeer weinig te vinden over is, behalve de adviesprijs op de doos. Variërende kruidgewichten die niet echt overeenkomen met de adviesprijs (330 gram voor de bovenste +-700gram voor de onderste) iemand een idee waar ik meer info en filmpjes kan vinden over?

Rubro Celebration Compound XL (€45)
Rubro Dragon Storm Box (€60)

Heb ik een kat in de zak gekocht?
Dit komt volgens mij bij vuurwerk Oldenzaal vandaan en is zover ik kan zien geen rubro. Zelf ook in de compounds getrapt en dit is meer lucht dan tubes

Zijn bijna altijd wel Rubro producten, maar private label (of omlabelingen van andere producten).

Veel hoge adviesprijzen inderdaad en dan 50% korting.
Veel schoten, kleine kaliber.

Voor de meeste freaks hier niet interessant. Maar dit is juist in trek bij veel normale kopers. “Duits” supermarktspul kwaliteit.

Rubro.. geen vraag, maar een compliment.
Wat een top producten hebben jullie dit jaar geleverd, effecten on point, goede burst en spreiding. Mag ook wel eens gezegd worden, na al die speculatie over samples. Jullie hebben het laten zien dit jaar :biertje:

Back
Bovenaan