Vragen aan Royal Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1978

VWC lid
Binnen een paar weken zullen we ook een bezoek gaan brengen aan Royal Fireworks. Daarom dus vast dit topic om je vragen neer te zetten die we mee kunnen nemen naar het bezoek.

Hierbij mijn vragen:

- Komt er een verbeterde versie van de China by Night m.n. hardere burst?
- Is er al iets bekend over prijsstijgingen van de bestaande producten?
- Hoeveel nieuwe producten komen er en waar kunnen we zoal aan denken? Tipje van de sluier?
- Hoe gaat het met de groei van het aantal verkooppunten? Gaat dit naar wens?
- Komen er nog meer verkooppunten bij?
- Draai de vraag ook eens om: wat zouden ze ons willen vragen?
- Oh ja, niet echt origineel: maar mag ik mee? :wink:

Tot zover voor nu!

Zullen de cakes zonder kooi-verpakking een betere burst krijgen? Waardoor de effecten van die serie een grotere effectgrootte zullen krijgen?

Zullen jullie dit jaar ook met één (of meerdere) pijlenpakket(ten) op de markt komen? Er is namelijk nog geen één vuurpijlenassortiment bij jullie te vinden.

Zal er dit jaar weer een demoavond georganiseerd worden zoals op 25 september 2010? Daarbij konden freaks ook aanwezig zijn, ging er lekker op los toen tijdens die finale!

Laatst bewerkt:
Over het algemeen komt Royal zelf met info op deze website? Daarom heb ik maar 1 vraag: en die is al eerder gesteld. Ik zou het heel mooi vinden als er weer een demoshow komt voor ons allemaal.

-Wat zijn de plannen van Royal op het gebied van professioneel vuurwerk? Gaan daarin nog uitbreidingen komen of staan er bijzondere dingen in de agenda?

-Is Royal tevreden over de vuurwerk workshops waar freaks een dagje mee kunnen helpen bij de opbouw van een professionele vuurwerkshow? Komen er meer van die workshops, of zijn er veranderingen daarin te verwachten?

Graag zou ik idd ook willen weten als er nog nieuwe workshops komen... Ben stiekem toch wel een beetje geintreseerd in zo dag :-)

Royal heeft 2 erg goede fonteinen in het assortiment, maar ik vroeg mij af of onder een CE keurmerk met de nieuwe wetgeving Royal met een zware 250 grams fontein tegen redelijk prijs gaat komen.

Is het een idee om net zo'n dag te organiseren voor leden van het forum als wat Lesli op 3 september a.s. doet ?

Misschien een idee om een soort gelijk buurtassortiment zoals Rubro heeft?

hallo mannen

zoals mijn collega jeroen al zei heb allemaal aub nog even geduld jullie wachten zal meer dan beloont worden we zijn op dit moment erg drukmet veel dingen.

mvg

team royalfireworks

komend weekend zullen wij op bezoek gaan bij Royal. Dus als jullie nog vragen hebben? Stel ze gerust nu zodat we deze mee kunnen nemen naar het bezoek! :D

Kan Royal verandering brengen in de salutefinale die bij enkele cakes aanwezig is. In mijn ogen voegt het niets toe. Het liefst zie ik en ik denk meerdere met mij of een hardere salute met TI of een extra effect van de cake. :)

Kan er misschien duidelijkheid komen rondom de workshop van 25 juni. gaat deze door of niet? En wanneer krijgen de mensen die zich aangemeld hebben bericht?

Deze vraag is beantwoord in het eigen topic van de workshop.
Maar dat is pas gepost nadat jij het had gevraagd:wink:
Dus je hebt je antwoord sneller dan verwacht.

Ik heb ook een vraag,

Gaat Royal Fireworks iets aan het tempo doen in sommige fan-shape cakes zoals de Hot Chains? Wellke afgelopen jaar wel erg snel voorbij was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan