Vragen aan Katan Vuurwerk

Ik heb wel een aantal vragen aan Katan:
- Hoe gaat Katan dit jaar de acties beter regelen en dat als je iets besteld niet meer wat anders meekrijgt maar ook daadwerklijk het bestelde...ik doel dan meer op bijvoorbeeld de actie van de extreme salut van afgelopen jaar. Ik weet dat dit niet in grote getale werd geleverd door B&W maar wat doet Katan hieraan om dit in de toekomst te voorkomen?
- Verder ben ik benieuwd of er al acties bekend zijn die er zeker gaan komen?
- Zijn er al nieuwe producten bekend?
- Hoe zit het met de CE-markering bij Katan?

Verder wil ik terugkomen op de vraag van 500 gram.
Ik kijk sowieso altijd naar goede prijs/kwaliteit verhoudingen bij cakes en pijlen e.d. en uiteraard naar de diverse aanbiedingen. Daarvoor hou ik ook zeker Katan in de gaten, zeker sinds vorig jaar :D Qua budget zal er denk ik niet al te veel veranderen :p

baan, zakgeld

baan, zakgeld

Nou ja, als ik m'n baan houd dit jaar dan heb ik genoeg zakgeld voor vuurwerk.
Voor vuurwerk zoek ik wel degelijk op prijs.
Als ik hetzelfde vuurwerk ergens goedkoper kan krijgen ben ik best bereid daar 150 km voor te rijden.
Dit jaar ga ik alleen maar voor mooie dingen. Kleine potjes ga ik bundelen, zodat ik maar weinig lonten hoef aan te steken.

Ga dus aub als een gek Extreme Salutes hamsteren, zodat je straks wel kan leveren. Beter 10 kartonnen overhouden (kleine kans) dan dat je al tijdens de voorverkoop nee moet verkopen.

Groeten, Jos

:D
Ik heb wel een aantal vragen aan Katan:
- Hoe gaat Katan dit jaar de acties beter regelen en dat als je iets besteld niet meer wat anders meekrijgt maar ook daadwerklijk het bestelde...ik doel dan meer op bijvoorbeeld de actie van de extreme salut van afgelopen jaar. Ik weet dat dit niet in grote getale werd geleverd door B&W maar wat doet Katan hieraan om dit in de toekomst te voorkomen?
- Verder ben ik benieuwd of er al acties bekend zijn die er zeker gaan komen?
- Zijn er al nieuwe producten bekend?
- Hoe zit het met de CE-markering bij Katan?

Verder wil ik terugkomen op de vraag van 500 gram.
Ik kijk sowieso altijd naar goede prijs/kwaliteit verhoudingen bij cakes en pijlen e.d. en uiteraard naar de diverse aanbiedingen. Daarvoor hou ik ook zeker Katan in de gaten, zeker sinds vorig jaar :D Qua budget zal er denk ik niet al te veel veranderen :p

Wij gaan géén producten meer kopen bij B&W dit is te onzeker voor ons.

Er zijn nieuwe producten bij gekomen die NIET onder een lijn vallen,maar zeker de moeite waard zal zijn.............
Al ons vuurwerk is/wordt voorzien van een CE markering

Binnenkort, lees binnen 2 weken, zijn we bij Katan op bezoek, en dan komen we ongetwijfeld met een koffer vol interressante informatie naar huis.

:D

Wij gaan géén producten meer kopen bij B&W dit is te onzeker voor ons.

Er zijn nieuwe producten bij gekomen die NIET onder een lijn vallen,maar zeker de moeite waard zal zijn.............
Al ons vuurwerk is/wordt voorzien van een CE markering

bedankt voor het antwoord 500 gram. ik ben benieuwd naar verdere info en naar het verslag over twee weken :D

Erg jammer dat ze geen samenwerking meer met B&W kunnen voortzetten, maar heb respect voor jullie keuze al betreur ik het wel.

Waarom telt die nieuwe lijn die er bijkomt niet mee voor de buurtaktie? Is het dus de buurtaktie die nog steeds voor de Profi en de Maxx Line gaat gelden waarin niks veranderd wordt ?

hey ronny mike en laurens
komen jullie dit jaar weer met opruimings aanbiedingen?
hoop het wel is goed bevallen vorig jaar

Aankomende donderdag zullen Mike en ik weer een bezoekje brengen aan Katan Vuurwerk.
Als er nog vragen zijn die op jullie tong branden, horen we dat graag natuurlijk.

Ja ik heb nog een vraag Peter,namelijk of Katan ook de china label gaat uitleveren aan dealers die niet van Katan zelf zijn..

En of Katan dit jaar muv de eigen collectie ook producten gaat verkopen van buitenaf. (zoals vorig jaar de crown collectie bijv)

Ben benieuwd, maarja misschien kan dat door Katan zelf in dit topic ook beantwoord worden. :)

Gr

Hé Rene,

Ja,nu zie ik het aan je achternaam.hoe is het met je??

De demo in Zutphen zal zijn op 23december zo als de planning nu zal zijn

Beste Leden,

Heden middag weer een heerlijk gesprek gehad met de TOP van vuurwerkcrew,het was een leuk en informatief gesprek over verschillende zaken.

Heren bedankt voor de komst,en het meedenken van bepaalde dingen.....we hebben er weer veel van opgestoken.

Helaas was de godfather er niet bij,er moet ook geld verdiend worden...

Back
Bovenaan