Vraag het Vuurwerkland

Hele leuke actie weer van Vuurwerkland.
Een prachtig pakket vuurwerk t.w.v. € 100,- kan je winnen, dat is zeker een vette prijs. Tot wanneer loopt deze actie Koen?

:bye:

Hoi Fred,

We kijken eerst of er op gereageerd wordt. Als de actie een beetje aanslaat (en ik denk wel dat dat gebeurd) willen we hier in principe geen einddatum aan hangen. Het gaat erom dat wij tips krijgen om verbeteringen door te voeren en die zijn natuurlijk altijd welkom!

Ik heb mijn ideeen al verstuurd en ook al reactie op gehad. Toch fijn dat je een meteen reactie krijgt, dan weet je tenminste zeker dat hij is aangekomen.

ben benieuwd wat er uit gaat komen :bye:

Ik heb inmiddels een mailtje terug gekregen met een persoonlijke reactie in.
1 idee waren ze al mee bezig en de andere idee vonden ze een goed idee en ze gaan kijken wat er mogelijk is.
Ik was de eerste met dat idee zei die :)
Ben benieuwd of ik win maar wat ik ook belangrijk vind of het toegepast gaat worden!

Heb ook een idee ingestuurd :) Het gaat mij niet echt om het winnen maar dat freaks wat bij kunnen dragen en dat word vast een goed product!!! :D

zeker het zou mooi zijn als er inderdaad weer wat nieuwe artikelen op de markt komen, er zijn nog zoveel effecten die we nog niet terug zien in consumenten vuurwerk.

Ook ik kreeg vandaag al een heel snel antwoord terug van Vuurwerkland.
Met een uitgebreide toelichting.
Ze maken er bij Vuurwerkland wel werk van. Knap hoor. :applause:

idd erg leuk en ook voor klanten dat ze daar ook met reacties ed terecht kunnen. zo kunnen jullie als vuurwerkland op verschillende manieren reacties kijgen om dingen te verbeteren en kijken wat er leeft onder de mensen.
ik zit zelf niet op hyves maar als ik iets wil weten en zeggen kan ik het toch hier:wink:

er schoot mijn gister ineens een vraag te binnen ik was namelijk info aan het zoeken over pyrotorches toen ik erachter kwam dat sommige verkoop punten van vuurwerk land deze verkochten maar het jaar erop niet meer?

hoe zit het omtrend deze magische staafjes die bij de freaks erg gewild zijn, zijn deze door de wetgeving verboden of andere redenen?

ik zou ze graag weer terug zien in het assortiment en vele met met denk ik.

groetjes kevin

ik als grootverbruiker wil graag weten hoeveel cakes er in een doos zitten van de barely legal collectie.

het gaat me om de:

1. extreme salute
2. break down
3. ultimate force

verder hadden ze vorig jaar een actie:

extreme salute voor 19,95 , break down 25 euro en ultimate force 35 euro, zijn deze prijzen dit jaar gelijk?

(dan kan ik alvast bezig gaan met mn budgettering)

Hoi Vuurwerkland,

Vorig jaar was de cake Superstar afgekeurt en kon niet meer verkocht worden.. Komt Superstar weer terug dit jaar?

Mvg,
Michael

Belangrijk vraagje.

Komt de crossete king terug met de spiral tail en daarboven de blauwe peony? Dat was namelijk een prachtig effect en je kan deze potten dan mooi doorlonten.

Of de Crossette King met de gewone Crossette effecten, vond ik namelijk ook top en het effect blijkt zo goed als uitgestorven te zijn in Nederland.

nog een vraagje.

Waarom zijn er zo weinig verkooppunten die Space in hun collectie hebben?
Space collectie heeft namelijk een aantal prachtige producten, zie Big 19, 6 prachtige potten. Als je dan nagaat hoe weinig space dealers er zijn, laat je toch Big 19 omlabelen naar een lidu of Star collectie? Dat zijn namelijk merken die iedereen wel in zijn buurt heeft. Ik weet zeker dat zo'n pakket goed over de toonbank gaat. Kijk als de Extreme Salute potten nou een pakket vormde, zou het goed verkopen, omdat je dan 6 verschillende potten hebt. Niet iedereen koopt die Salute potten omdat ze niet weten welke effecten ze kunnen verwachten.

Big 19 zijn 6 prachtige potten, die veel van zich laten zien, en men koopt liever een pakket als losse potten. (gezegd als consument, geen Freak)

Koen van Vuurwerkland geniet momenteel van zijn welverdiende vakantie
Volgende week is hij weer terug en zal dan onmiddelijk de tijd nemen om op jullie vragen in te gaan.

Hallo allemaal,

Fred, bedankt voor je opheldering.

Ik zie weken geen vragen en dan ga ik even 2 weken op vakantie en gelijk heel het forum vol met vragen! :bonk:

Dat is natuurlijk een grapje :D. Ik vind het echt super dat er zo veel belangstelling is voor ons vuurwerk. Hieronder ga ik proberen om alle vragen zo goed mogelijk te beantwoorden!

er schoot mijn gister ineens een vraag te binnen ik was namelijk info aan het zoeken over pyrotorches toen ik erachter kwam dat sommige verkoop punten van vuurwerk land deze verkochten maar het jaar erop niet meer?

hoe zit het omtrend deze magische staafjes die bij de freaks erg gewild zijn, zijn deze door de wetgeving verboden of andere redenen?

ik zou ze graag weer terug zien in het assortiment en vele met met denk ik.

groetjes kevin

Hoi Kevin,

Dat heeft inderdaad als reden dat er wettelijke problemen aan zitten. Dit was niet onoverkomelijk geweest ware het niet dat dit product door het invoeren van het CE-keurmerk niet gehandhaaft kan worden omdat dit een aparte categorie zou worden. Dit betekent een torenhoge investering die nooit terug te verdienen is. Je kunt er dus van uitgaan dat dit product zeer waarschijnlijk niet meer op de markt zal verschijnen.

ik als grootverbruiker wil graag weten hoeveel cakes er in een doos zitten van de barely legal collectie.

het gaat me om de:

1. extreme salute
2. break down
3. ultimate force

verder hadden ze vorig jaar een actie:

extreme salute voor 19,95 , break down 25 euro en ultimate force 35 euro, zijn deze prijzen dit jaar gelijk?

(dan kan ik alvast bezig gaan met mn budgettering)

Helaas zullen de prijzen dit jaar (overigens bij zo goed als elke importeur) verhoogd worden om de redenen die elders in dit topic reeds besproken zijn. De nieuwe prijzen worden op dit moment nog berekend aan de hand van de meest actuele inkoopprijzen uit China. De aantallen:

1. Extreme salute: 12 stuks
2. Break down: 6 stuks
3. Ultimate Force: 4 stuks

Hoi Vuurwerkland,

Vorig jaar was de cake Superstar afgekeurt en kon niet meer verkocht worden.. Komt Superstar weer terug dit jaar?

Mvg,
Michael

Hoi Michael,

De Superstar komt niet meer terug.

Belangrijk vraagje.

Komt de crossete king terug met de spiral tail en daarboven de blauwe peony? Dat was namelijk een prachtig effect en je kan deze potten dan mooi doorlonten.

Als het goed is komt de Crosette King dit jaar terug met een crosette effect, zoals hij eigenlijk bedoeld is...

nog een vraagje.

Waarom zijn er zo weinig verkooppunten die Space in hun collectie hebben?
Space collectie heeft namelijk een aantal prachtige producten, zie Big 19, 6 prachtige potten. Als je dan nagaat hoe weinig space dealers er zijn, laat je toch Big 19 omlabelen naar een lidu of Star collectie? Dat zijn namelijk merken die iedereen wel in zijn buurt heeft. Ik weet zeker dat zo'n pakket goed over de toonbank gaat. Kijk als de Extreme Salute potten nou een pakket vormde, zou het goed verkopen, omdat je dan 6 verschillende potten hebt. Niet iedereen koopt die Salute potten omdat ze niet weten welke effecten ze kunnen verwachten.

Big 19 zijn 6 prachtige potten, die veel van zich laten zien, en men koopt liever een pakket als losse potten. (gezegd als consument, geen Freak)

De space collectie kent mooie producten maar is niet ons speerpunt in de verkoop. Naar mate wij groeien met nieuwe verkooppunten zal er ook meer Space op de markt gaan komen, het is dus een kwestie van geduld...

Hallo vuurwerkland, leuk dat je de vragen van ons beantwoord:)
Ik vroeg me af of je dit jaar al eerder online kan bestellen op www.vuurwerkland.nl dan vorig jaar? Want vorig jaar kon je pas online bestellen rond 15 december, en daar heb ik dus geen gebruik van gemaakt omdat ik (net zoals elke freak denk ik:p) mijn vuurwerk zo vroeg mogenlijk wou bestellen. Ik denk dat het vorig jaar gewoon kwam doordat het een totaal nieuwe webshop werd?

Alvast bedankt:)

Back
Bovenaan